Komik Yanından Bakarsam:-)

Nisan 09, 2014

Ne yanından bakarsam bakiim kıpırdayamadığıma göre komik kısma yoğunlaşayım bari.

* Daracık duşakabine sığarsınız diyerek değiştirmemize izin vermeyen ev sahibimize teşekkür etmem lâzım. Dört yıldır içinde eğilmem mümkün olmadığından leylek gibi tek bacak üzerinde durmayı öğrenmişim dolayısıyla sol bacağımın üzerinde rahatlıkla dengede durabiliyorum:-)

*Olur da düşman kuvvetlerin eline düşerim de işkenceyle ağzımdan lâf almaya çalışırlarsa diye korkum kalmadı artık, çok rahatım. Anacım benim hemen gözüm kararıyor, bayılma moduna giriyorum, hiç şansları yok:-)

* Kocam bu sayede hiç değilse dolaptaki bardakların yerini öğrenecek, o kadar mesudum ki:-)

*Yıllar önce aldığımız trakkiing bastonu işe yarıyor, paslanmadan kullanmak nasip oldu, boşa gitmedi onca para:-)

* Bir de zırt pırt tuvalete taşınan bi tip olmayaydım....

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. geçmişolsun canım ama yinede hayatın dolu taraflarına bakıyorsun ne güzel : ))

    YanıtlaSil
  2. Ya ağlayacağım Nihal ya da güleceğim.:-) Çok şükür diyorum, tek başıma değilim.

    YanıtlaSil
  3. Çok seviyorum bu yönünü. Ben de öyle yapmaya çalışırım. "Hımmm durum şimdi bu o zaman ne yapmalıyız, nasıl iyi yönünü görebiliriz" derim.

    YanıtlaSil
  4. Canımsin tekrar çok geçmiş olsun. işin kötü tarafı wc zaten. Dikkat et sakın geçti diye yuklenme haftaya. Bir hafta daha deviriyor.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun...en azından pozitif tarafına bakabilmeniz güzel...madem çok kıpırdayamıyorsunuz bol bol yazı bekliyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Gecmid olsun noldu canim.banyo kismina guldum :))

    YanıtlaSil
  7. ne diyeyim ben ne diyeyim :))))))
    any:))))

    YanıtlaSil
  8. Kadriye içime Polyanna kaçmış benim:-)

    Aman aman Öziicim, hiç kıpraşmıyorum şu an.

    Burcu sanırım kıpırdayamadıkça çeneme vuracak:-)

    Valla vücudum kendi kendine mola verdi Mehtap. Ah banyoyu bir görsen daha da gülersin. Güliver cüceler ülkesinde gibiyim duşta:-)

    Ne diyeceksin Any, hepsi de doğru valla:-)

    YanıtlaSil
  9. Ahahahah benden casus olmaz demişsin ya işte bu dialog tam karikatürlük :))
    Bayılıyorum enerjine :)

    YanıtlaSil
  10. Bugünki ilk kahkaham icin tesekkürler Handan'cim:)

    ..ve tekrar gecmis olsun.

    YanıtlaSil
  11. Birşey değil:-) Sağ ol canım:-)

    YanıtlaSil
  12. Mutluluk nedenlerin çok hoş,eşlerin hizmet etmesi daha da hoş. Hayat müşterektir canımmm...

    YanıtlaSil
  13. çok şükür iyi ki yalnız değilsin canım. O arada ev sahibinize de ne demek lazım bilmiyorum

    YanıtlaSil
  14. Durumu katlanılır kılamaya çalışıyorum işte Guner:-)

    Ah Nihal o kadar komik ki,Can traş olmak için dizini kırıp aynanın önünde durmak zorunda, onlar ufacık tefecikmiş tabi:-)

    YanıtlaSil
  15. geçmiş olsun. ama ben sana dinlen demiştim. bak dinlenmedin, sokaklara çıktın, oldu olanlar:))))bu kez mutlaka dinlen. dinlenmeden ayağının üzerine basma, daha kötü oluyor
    çenebaz

    YanıtlaSil
  16. Basamıyorum zaten Cenebaz, kös kös oturuyorum:-)

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun Handancım, bundan bile mutlu olmanın yolunu bulmuşsun, şapka çıkarıyorum :) Fırsat bu fırsat yorma kendini, dinlen, otur kitap falan oku ;)

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim Selen. Yok zaten, bir şey yapamıyorum, kitaplarım yanıbaşımda, oturuyoruz:-)

    YanıtlaSil