Bu Adam Beni Öldürecek.. ( Gülmekten:-)

Nisan 17, 2014

Bilgehan'ı okula bırakmaya giden Can'dan gelen telefon:

- Şimdi ben siteye girdim, anahtarımı da evde unutmuşum, sen ancak açarsın kapıyı ben gelene kadar diye arıyorum :))))

Ama olmaz ki canım bu kadar dalga geçilmez ki bir insanla, ha ha ha:-)

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. :) :)
    ama bakın sizi hiç aklından çıkarmıyormuş demek.. ilk anda aklına gelmiş aramak. Ya unutup kapıda arasaydı..

    arada işte böyle çalışıyor kafam. :D

    YanıtlaSil
  2. Gülmemek elde değil tabi Mehtap:-)

    A ha ha bu açıdan bakmamıştım Hayalperest:-) Unutup kapıdan arasaydı uzun uzun bekleyeceği için değildir yani:-)

    YanıtlaSil
  3. sen telaşa kapılma diyedir kuzum dalga geçmemiştir bence ...

    YanıtlaSil
  4. :))))))) koptum yaaaa :D

    YanıtlaSil