Oh...

Nisan 02, 2014

Ütü bitti, yerleşti. Ev süpürüldü. Biraz önce Bilgiç tarafından odaları toplanıp bana sürpriz yapıldı:-)  Çayım demli. Hımmm, şimdi kitaba gömülme zamanıdır:-)

Ben Gölgelerin Efendisi'ni okuyorum, gençlik dizisi ve şu anda tam beni dinlendiren şey. Ya sen hangi kitap alemindesin?

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. Düğümlere üfleyen kadınlar...
    Ben de pek fırsat ayıramıyorum pek sarmadı ama bitirme gibi bir takıntım var maalesef:)

    YanıtlaSil
  2. harikasınn ben sınavlarımı okusam bana yeter :) cocuklar isyanda :))))

    YanıtlaSil
  3. Düğümlere Üfleyen Kadınlar biryerlerde bitirmemi bekliyorlar benim de, araya bir sürü kitap girdi, baştan başlamam gerekebilir Baharcım:-) Artık bitireceğim diye uğraşmıyorum kitapları, okunaca daha çok kitap var zaten:-)

    Ha ha ha, çocuklar isyanda iyiymiş Öziicim, merakta bırakma onları bakiim, oku sınavları. Eminim çok heyecanlıdır:-)

    YanıtlaSil
  4. Senden Önce Ben kitabını okuyorum bende.... Ama şu aralar blog okumaktan kitap okuyamaz oldum.:)))

    YanıtlaSil
  5. O hepimizin ortak sorunu Kadriyecim, bak meselâ ben kitabı okurken burada ne arıyorum değil mi:-)

    YanıtlaSil
  6. ayrı hayatları okumaya çalışıyorum hiç yürümüyor, hayır baladığım kitabı kolay kolay bırakamama huyum da var ya ondan:)

    YanıtlaSil
  7. Bırakıyorum artık Baharcım, amaan hayat kısa:-)

    YanıtlaSil
  8. Boleyn Kızı'nı okuyorum, hafif sabun köpüğü tadında akıp gidiyor hiç kafa yormadan. Bu aralar kafam fazla şey kaldırmıyor da...

    YanıtlaSil
  9. Ben de aynı moddayım Selencim:-)

    YanıtlaSil
  10. Sunay Akın/Geyikli Park'ı okuyorum ama biraz süründü çünkü araya Ayşe Kulin/Hayal girdi. Su gibi akıp giden bir otobiyografi, bayıldım.
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  11. şimdi, nar ağacı'na başladım. nazan bekiroğlu :)

    YanıtlaSil
  12. Çocuklar büyüdükçe böyle güzel boş zamanlar çıkıyor arada:-) Günaydın Nihal:-)

    Sunay Akın'ın Bir Çift Ayakkabı'sı benimle her yeri gezdi son bir kaç aydır Çenebaz. Hem ince hem de hikâyelerden oluştuğundan yollarda çok iyi geldi. Geyikli Park sırada:-)Ayşe Kulin'in Hayat ve Hüzün'ünü okudum , Hayal de aklımda bulunsun:-)

    Hımm, nar ağacını o kadar severim ki ( narïn kendisinden çok) kitap daha ismiyle hoş geldi Deep, yazayım bir kenara:-)

    YanıtlaSil
  13. Nar ağacı benim de listemde Özellikle bu yıl iyice boşladım ama mutlaka okumalıyım:)

    YanıtlaSil
  14. Bakalım hangimiz önce alıp okuyacağız Baharcım:-)

    YanıtlaSil
  15. Soguk kahve benimkide :)

    YanıtlaSil
  16. Bütün kitaplarda aklım kalıyor benim :-) Mehtapcım, senin çalışman gereken başka kitaplar yok mu bakiim:-)

    YanıtlaSil
  17. He-man mi okuyorsun? Kız onun çizgi filmi vardı. Niye kitabını okuyorsun. :P
    Heee o ''gölgelerin gücü adına''ydı şimdi hatırladım. :D

    YanıtlaSil
  18. Hay bin İskeletor aşkına, karıştırdın yine Daisy:-) Senin oğlan da sever bunu alsanıza:-) O okumazsa sen okursun:-)

    YanıtlaSil