Arı Vız Vız Vız :-)

Nisan 23, 2014

Sabah erkenden güzel bir kahvaltı ettikten sonra erkeklerimi okula gönderdim. Bilgiç'in görevi falan yoktu ama olsun, izleyecek birileri de lâzım değil mi?

Onlar gittiler ben evde  hüzünlendim. Bir ara gitmeyi bile düşündüm ama gözüm yemedi:-) 

İki saat sonra Can tek başına döndü:-)  Metos arkadaşlarıyla buluşmuş, Bilgiç öğretmeniyle, ha ha ha bizim çocuklar büyümüş , kaldık baş başa evde:-) 

Neyse gelirken bu kocaman demeti getirmiş adamım da hüznüm geçti, ağzım kulaklarıma ulaştı:-) 


Bir de bu papatyalar bana ne hatırlattı biliyor musunuz, annemin yaptığı telli tüllü yapraklarım belimde, papatya tacım başımda bembeyaz kıyafetimle papatya olduğum ilkokul birinci sınıftaki ilk çocuk bayramımı:-) 

Yaz geldi çiçekler açtı arılar hep çalışır ...

Aradan geçmiş otuz yedi yıl, daha dün gibi hatırlıyor insan:-) 


Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. oyyyy hem de papatyaaaa...okadar güzeller ki!


    Sen böyle bir günde evde misin???
    Evet Handan'cim, sizin cocuklar kesin büyümüsler artik!:)

    YanıtlaSil
  2. Henüz uzun süre ayakta duramıyorum ki Ayşecim, yoksa kalır mıydım evde hiç?

    Senin bahçendeki papatyalar açmadı mı daha?

    YanıtlaSil
  3. Aaa cok pardon yaa, tabii..ayagini unutmusum. Ben de diyorum Handan giderdi diye, nasil aklimdan cikmis. Evde kali dnlendigin iyi olmus canim.

    Benim papatyalara ne oluyorsa oluyor, anlamdim. Kuruyup gitti zavallilar, sümüklü böcekler dadanmisti ondan mi oldu bilmem. Bu sene TR'de cok kalacagiz diye yeni cicekler de almak istemiyorum Olanlarla idare edecegiz bu sene:)

    YanıtlaSil
  4. Yok, bir ara niyetlendim ama geçmedi hâlâ, zaten bir bacağımı sürükleyip gidiyorum ,yeniden kötüleşir diye vaz geçtim:-)

    Zaten hangi çiçeğin gözüne baksan solar hemen, ilgilenmiyormuş gibi davranmalı Ayşecim:-)

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel papatyalar.sanada gecmisi hatirlatmis canim.

    YanıtlaSil
  6. handişkooo
    nassan gurban :-D:-D:-D

    şaka şaka. bi ziyaret edeyim dedim hehe..

    YanıtlaSil
  7. Kocama çemkircem bu akşam. Henden'in kocası çicek getirmiş , sen niye getirmedin dicem. Bak şimdi olay var bizim evde .

    YanıtlaSil
  8. Evet Mehtapcım zamanda yolculuk yaptım:-)

    :D Neyse senin bayramın diye bişi demiyorum İnya. Hoş gelmişen, sefa getirmişen:-)

    A ha ha, çok hırpalama zavallıyı Daisy:-)

    YanıtlaSil
  9. bu çiçekler düşman çatlatır:)

    YanıtlaSil
  10. ne hoş bir jest :)
    ay bi de anınn hüzünlenirim şimdi ben:)

    YanıtlaSil
  11. :)) geçmiş olsun arkadaşım Allah şifa versin :))

    YanıtlaSil
  12. ne duyarlı anlatmışsın ki yaa :)

    YanıtlaSil
  13. papatya güzel,yaşam güzel,anı güzel

    YanıtlaSil
  14. Çok güzeller değil mi Bibis:-)

    Bir de fotoğrafımı aradım ama bulamadım, sonra onu da yayımlayacağım Bahar:-)

    Teşekkür ederim Katre, geçiyor yavaş yavaş.. Çok yavaş yavaş ama buna da şükür.

    Öyle bir anıma geldi Deep:-)

    Yeni bir güne başlamak güzel, günaydın Havva:-)

    YanıtlaSil