Geçmişe Bir Yolculuk Yapmak İstedim

Nisan 04, 2014

Ne mutlu ki bir sürü gülümseten anıyla karşılaştım... Kâh ağladım kâh gülümsedim, iyi ki dedim, bol bol iyi ki dedim...

Benden size küçük bir hatırlatma.

Sakın vakit kaybetmeyin hiç bir şey için. Sakın sevdiklerinize zaman ayırmayı ihmal etmeyin. Telefon etmeyi sonraya atmayın mesela. Yaş gününde yanına gidin.

Öpün kocaman. Sarılın sıkı sıkı... Unutmayın en zor anlarınızda bu anılara sarılacaksınız sıkı sıkı...





















Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. katılıyorum her zaman küçük şeyleri es geçmemek çünkü esas mutluluk onlar :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel, birlikte çok güzel günleriniz olmuş, mutlu anılar biriktirmişsiniz.
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel gülümseyerek anabilmek. Babam çok komik bir adamdı allah rahmet eylesin.Öldüğünde ağlarken birisi "burda olsaydı şimdi şunu söylerdi" dediğinde kahkahalarla gülmüştük. Her olaya verecek komik bir cevabı vardı, güzel insandı. Sizin dayınız da güzel insanmış. Nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  4. Nur icinde yatsin.huzunlendim resimlere bakinca.

    YanıtlaSil
  5. sevdiklerimizin kıymetini bilmeli..

    YanıtlaSil
  6. Evet Arwen, hayat çok kısa .

    İyi ki diyorum Çenebaz.

    Senin babacığın da nur içinde yatsın Kadriye.

    Ben de hem hüzünlendim hem mutlu oldum Mehtap.

    Kesinlikle Bahar, hep yanımızda olacaklarmış gibi geliyor ama hayat...

    YanıtlaSil