Karanfiller Küsmesin :-)

Nisan 26, 2014


Papatyaları, gülü, filbahriyi koydum ama bu karanfiller de on gündür vazodalar, hiç onlardan bahsetmemişim:-)

İtinayla açmaya devam ettiler, üzerlerindeki çiçekler bitince balkondaki saksıya sokacağım saplarını, eminim tutarlar orada:-)

Hepinize günaydın, harika bir haftasonuna açılsın sabahınız:-)

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Sende bu sevgi oldukça kuru ağaç bile yeşerir :) Sana da bu hafta sonları Handan'cım :)

    YanıtlaSil
  2. Sana da mutlu hafta sınları diyecektim ne yazmış böyle bu klavye :)

    YanıtlaSil
  3. Cik guzeller gercekten saksiya dikince tutuyorlar mi simdiye kadar cope sttigim ciceklerim icin uzuldum bak simdi

    YanıtlaSil
  4. Handan Handan klavye isyanlarda beni dinlemiyor hala inatla yanlış yazıyor :))Öpüldün şeker :)

    YanıtlaSil
  5. Ya pardon klavye telefondan yazmaya calisinca yanlis olmus cope attigim demrk istemistim sevgiler defne

    YanıtlaSil
  6. Ayyyyyyyy papatyayı biliyoruz da, gülleri, filbahrileri de mi kocan getirdi???? ahhh bu akşam evde çok ciddi arıza çıkartacam ben.
    Bana bi filbahri bile getirmiyorsun diye kocamın başına ekşicem.
    Garanti
    -Kimmiş o Fil Bahri? der adam bana?

    YanıtlaSil
  7. Hamiyetcim at üzerinde şahlanırken yazmak zor tabi, boş ver sen, ben anladım, dört nala devam canım:-) İçimizdeki sevgi hiç eksilmesin arkadaşım:-)

    Karanfillerin saplarındaki boğumlardan toprağa sokunca kökleniyorlar Defnecim, bir dalından iki üç tane çıkabiliyor. Atma bir dahaki sefere:-)

    Gül ve filbahri annemden, bunlar da komşu teyzelerden, adamın üzerine çok da gitme Daisy:-) Annenle, komşu teyzelere yüklen bu sefer:-)

    YanıtlaSil
  8. günaydın, mutlu hafta sonları
    çenebaz

    YanıtlaSil
  9. karanfiller ne güzeller filbahri ismi çok komik bir çiçek için :))))

    YanıtlaSil
  10. Evet, çok komik, neden o kadar zarif ve harika çiçeklere bu ismi vermişler bilmem Nihal:-) Kimisi filbahar diyor, bir nebze nazikleştirmeye çalışmışlar sanırım:-)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzeller....renkler...

    YanıtlaSil
  12. Çok da güzel kokuyorlar:-)

    YanıtlaSil
  13. çok güzeller inşallah tutar balkonda :)

    YanıtlaSil
  14. Bakalım ne olacak Bahar:-)

    YanıtlaSil