Bu Gün de Bitti

Nisan 21, 2014

E hadi o zaman, cümleten iyi geceler..

Allah rahatlık versin.

Sizi yılan yeme yok:-)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. İyi gecelerrr Handanımm. Nasıl oldun canımm

    YanıtlaSil
  2. İyi geceler Öziicim. Koltuk değneksiz ayağa kalkıyorum artık, komik bir yürüyüşüm var ama en azından evde işlerimi biraz görür oldum. Yine de fazla yormuyorum kendimi, zaten hâlâ gergin, hemen acıyor.

    YanıtlaSil
  3. Oh be, günaydinlara yetisemiyorum, böyle bir iyi geceler postu tam bana göre oldu:) Bugün nöbete basladim...bu gece cok uzun olacak besbelli...:)

    Bu ayak seni baya bir yordu Handan'cim yaa...uzun da sürdü, ama daha iyi olmasina ve olumlu gelismelere seviniyorum. Tekrar gecmis olsun.

    Iyi geceler!

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Ayşecim, iyi geceler sana da:-)

    YanıtlaSil
  5. Iyi geceler canım. Ben de günaydınlara yetişemiyenlerdenim.

    YanıtlaSil
  6. İyi geceler Günercim:-)

    YanıtlaSil
  7. Handan'ım benim caanıım çık dışarıya oynayalııım :) Artık iyisin ayak maraton koşacak hale geldi bomba gibisin maşallah öyle değil mi:)İyi geceler :)

    YanıtlaSil
  8. Sizi yilan yeme yok ne demek?

    YanıtlaSil
  9. A ha ha, kendimi bir yerden bir yere sürükleme başladım ama maratonda henüz bu bölüm açılmadı sanırım Hamiyetcim:-) Olsun, buna da şükür:-)

    Yılan yemesin demek, geceyi olaysız atlatın demek her halde Daisy, duymamış mıydın hiç :-)

    YanıtlaSil
  10. Yooo ilk kez duyuyorum. Kızılderili lisanı gibi o ne bea. ek yok, özne yok, yüklem yok :P

    YanıtlaSil
  11. Ya zaten ben önceki hayatımda Alaska'daydım ihtimal, eskimolar da kızılderililerle akrabaysa işte, oradan geliyor:-)

    Ben gitmek var:-)

    YanıtlaSil
  12. Ay bayildim bu Daisy'yle son dialogunuza , siz cok yasayin emi, güldürdünüz beni kizlar:))

    YanıtlaSil