Sanırım

Nisan 20, 2014

Bebekliğimden beri bu kadar yatmamıştım. Boynum ve başım ağrıyor artık yatmaktan ya da otursam da başımı eğip kitap okumaktan. A ha ha, kitap okumak da yorucu bir iş dedim ya, Allah beni ne yapsın :)

Bugün değneksiz yürümeye başladım biraz. Bir ayağımı öne atıp diğerini arkada tutarak "walks like an Egyptian" modundayım ama olsun, bu da bir şeydir. Moralimizi düzgün tutuyoruz :)



Yıne de şöyle bir mod çok keyifli olabilirdi.


Di mi :)

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun Handan.
    Ben kaçırmışım galiba :(
    Biraz geriye gidip baktım ama bulamadım. Neden koltuk değneğiyle yürüyorsun? Ayağına ne oldu?

    YanıtlaSil
  2. ya şey yap bence.
    kalk biraz yürümeye çalış
    sürekli aynı pozisyon insanı yoruyor.
    moralin çooookkk düzgün daha da ileriye gidiyor maşallahın var senin :)

    YanıtlaSil
  3. O moddan ben de alabilirim yani :)
    güzel gidiyorsun inyaya katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Zeugma. Valla iki hafta olacak neredeyse, yolda yürürken bir anda sanki bir tel attı bacağımda, oturup duruyorum o zaman bu zamandır. Doktor üç hafta sürer dediydi de abartıyor diye düşünmüştüm, abartmıyormuş.

    Kalkıyorum zaten İnya, ama bir taraftan da fazla zorlayamıyorum kendimi, sanki gergin bir tel var bacağımda, inanılmaz acıyor eğer dikkat etmezsem. Ben de al baştan olmasından korkuyorum doğrusu, bekliyorum işte:-)

    Ne güzel mod di mi Bahar:-) Ah ah:-)

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim şarkılardan biriydi genç kızken. ahhh ahhh. Henden'ime gelsin Daisy'den. Aç son ses dinle EGYPTIAN HENDEN :)


    http://www.dailymotion.com/video/x16wjh_the-bangles-walk-like-an-egyptian_music

    YanıtlaSil
  6. Sabahtan beri söylüyordum, dinlemek daha iyiymiş, teşekkürler Daisy:-)

    YanıtlaSil
  7. Hay Allah?
    Yürürken ters bir hareket oluştu galiba. Lütfen doktor ne dediyse tam olarak uygula ve tamamen geçsin, tekrarlamasın, şakası yok. Yaz tatili geldi dayandı.
    Tekrar geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  8. Sabir tatlimmmm.az kaldi ;)

    YanıtlaSil
  9. Nasıl olduğuna aklım ermedi Zeugma, ortada bir şey yoktu ama, neyse artık. Dinleniyorum, buz koyuyorum ve bekliyorum . Teşekkür ederim:-)

    Az kaldı Mehtap:-)

    YanıtlaSil
  10. Handan,ben de yeni öğrendim.Çok geçmiş olsun,her durumda gülümseyebilmek ne güzel :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Çiğdem:-)

    YanıtlaSil
  12. değneksiz yürümeye başladığına çok sevindim.her geçen gün senin hayrına işliyor.herşeyin güzel olması içinn moralimizi yüksek tutuyoruz:)

    YanıtlaSil
  13. Değnekler atıldı demek, yavaş yavaş acele etme . Iyice geçmeden basma üstüne zorlama arkadaşım. Bak kitap okumaya ,düşünmeye,hayal kurmaya,çocuklarınla sohbet etmeye ,bize yazmaya daha çok vaktin oldu. Geçti arkadaşım geçti ;-))

    YanıtlaSil
  14. canım zor, dinlenmezsen zor ama fazla hareketsizlik daha zor. Diğer bacağın için varis çorabı giymen gerekiyor diye biliyorum. Doktoruna sordun mu.

    YanıtlaSil
  15. Evet evet moralimizi yüksek tutuyoruz Bibis:-)

    Geçti geçti Günercim:-) Bu kadar uzun tatil yapmamıştım hiç:-)

    Yok doktorum demedi bir şey Nihalcim. Diğer bacağıma çok yük bindiğinden onu daha çok korumaya çalıştım. Hareketsizlik çok yorucu bir şeymiş öğrendim:-)

    YanıtlaSil