Şarkılı Mim

Nisan 19, 2014

Sevgili Bahar ebelemiş beni:-) İşin içine şarkı da girince pek hoşuma gitti hemen yapayım dedim:-) Da daaam, buyrun bakalım:-) 

-MİM KURALLARI-

★ Müzik listenizi ( yada her ne olursa ) açın ve karışık moduna alın.
★ Her soru için play'e basarak bir sonraki şarkıya geçin.
★ Her ne kadar komik yada uyumsuz olursa olsun, çıkan şarkı ismini sorunun cevabı olarak yazmalısınız!
★ Dilediğiniz kadar arkadaşınızı mimleyin.
★ Mimlenmiş isimler mutlaka yapsın!
★ Tadını çıkarın :)

♥ Birisi "iyi misin? " diye sorarsa cevabın ne olur?
Thick as Thieves -Kasabian (Genelde canavar gibiyim derim ama bu da bir seçenek tabi:-) 
♥ Kendini nasıl tanımlarsın?
Breathless- Dan Wilson ( Öhö, eskiden taş gibi hatundum ama artık biraz dağlar modundayım, sanırım merdiven çıkarken nefessiz kalıyorum onu demek istiyor:-) 
♥ Bir erkekte/kadında hoşlandığın şey nedir?
Where Did All the Love Go- Kasabian ( Bir bulsam nereye gittiğini ben:-) 
♥ Bugün nasıl hissediyorsun?
So What- Pink ( Bulaşmayın anacım:-) 
♥ Yaşam amacın nedir?
13- Megadeth ( 13 ümde neysem hâlâ oyum mu?:-) 
♥ Motton nedir? 
Long Nights- Eddie Wedder ( Eee, uyu uyuyabildiğin kadar:-) 
♥ Arkadaşların senin hakkında ne düşünüyor? 
Let's Roll Just Like We Used Do- Kasabian ( Çık dışarıya oynayalım hissi verdi bana-) 
♥ Ailen senin hakkında ne düşünüyor? 
İt's my Life- Bon Jovi ( Ailevi meselelere bulaşmayın anacım bu benim hayatım:-) 
♥ En çok düşündüğün şey nedir?
Painted on My Heart- The Cult ( Yaa , şimdi bunun painted on my stomach olması daha mantıklıydı ama fal da haklı şimdi mideli bi şarkıyı nereden bulacak:-) 
♥ 2+2=?
Some Things Are Better Left Unsaid- Hall & Oates ( Bazı şeyleri söylemeden bırakmak daha iyidir hocam:-) 
♥ En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?
Halimiz Duman- Duman ( Ha ha ha, bu yaşta başka ne olucaz arkadaşım:-) 
♥ Hayat hikayen nedir? 
Always-Bon Jovi ( Her zaman herkesi sevdim ben, bunu biliyur muydunuz?:-) 
♥ Büyüyünce ne olmak istiyorsun?
While Your Lips Are Still Red- Night Wish ( Büyüyünce ne olacağıma vakti zamanında karar verseymişim iyi olacakmış. Ev karisi olmayı hayal etmediydim her halde :-) 
♥ Hoşlandığın insanı düşününce ne düşünüyorsun?
I'm Still Haven't Found What I Looking For -U2 ( Neden hoşlandığımı bi bulsaydım ben:-) 
♥ Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?
Nothing Else Matters- Metallica ( A ha ha, düğün yapmayangillerdenim ben, üşendiydik o aralar, biz birlikteyiz ya başka hiçbirşeyin önemi yok demiştik, iyi de demişiz hiç pişman olmadım:-) ( Yani düğün yapmadığımıza, hayatımda bir an bile  evlendiğime pişman olmadım diyen yalan söyler anacım:-)
♥ Cenazende ne çalacak?
Hadi Beni Güldür Biraz-Ogün Sanlısoy ( E öyle ağlak ağlak bakarsanız olmaz ki canım, sevmem ben, sıkılırım:-)
♥ Hobin/ilgi alanın nedir? 
Die An Other Day- Madonna ( A ha ha, hayatta kalmaya çalışıyorum, daha ne olsun :-)
♥ En büyük korkun nedir? 
Tam Zamanı Şimdi- Atena ( Valla ben bile şarkıyla bir bağlantı kuramayacağım, birada tıkandım, fikri olan?:-)
♥ En büyük sırrın nedir? 
Wild is The Wind- Bon Jovi ( Oooo söylersem sır olmaz ki, kimi kandirıyonuz, yer mi anadolu çocuğu:-)
♥ Şu anda ne istiyorsun? 
Requiem For A Dream (Gerçekleşmeyen düşlerime ağlamak falan her hal:-)
♥ Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?
While My Guitar Gently Weeps- The Beatles ( Yine üniversitede olsak, arkadaşlar gitar çalarken, kimi de fon olsun diye kolunun altından sigara dumanı üflerken bağıra çağıra şarkı söylesek şimdi... ) ( Konuyu ben saptırmadım bi kere şarkı yaptı öyle:-)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Anlamadim kiz bunu. Valla kac kez okudum bi baglanti kuramadim :))))) Ayyy bu yeni nesil nasil sobelemeler çikariyo böyleeee. :D

    YanıtlaSil
  2. Yaa işte şarkılarla fal gibi bişey ama şarkı listen abuk olunca cevaplar da böyle oluyor Daisy balım:-)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, teşekkür ettim şeker :) şarkı listen dinlenesi :)

    YanıtlaSil
  4. Ben teşekkür ederim Baharcım, çok eğlenceliydi :)

    YanıtlaSil
  5. Müzik zevkinize bayıldım, bende Bon Jovi fanıyımdır, 2 sene önceki İstanbul konserine gittim, hatta kulislerine bile girebildim, bir yanlışlık sonucu, ve Jon Bon Jovi'nin kendi el yazılarınında olduğu konser şarkılarının yazsığı bir liste bile vermişlerdi :))

    YanıtlaSil