23 Nisan Şenliği Kadıköy (10)

Nisan 18, 2014


Benim söyleyeceklerim şimdilik bu kadar, başka bir şeye rastlarsam yine yazarım:-)

Alış veriş merkezlerinde de birşeyler var ama onlara bakmadım, farklı, biraz daha bayram havasında bir şey olsun istedim.

Ve lütfen ama lütfen bayram sabahı çocuklarımızı okullardaki törene gönderelim, görevli olmasalar bile.

 Sanırım yıllar önce hava soguk, tatile gidiyorum, aman başkaları savaşsın bu sefer de deselerdi buralarda olmazdık. Bu kadarlık bir borcumuz, saygımız olsun bu yurdu bize verenlere:-)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Ayyyyyyyyy 23 NİSAN NEŞE DOLUYOR İNSAN. HATTA ZAMAN ZAMAN İNSANIN İÇİNİ BİLEM ŞİŞİRİYOR BU 23 NİSAN.
    HENDEN KOP GEL 23 NİSAN'DAN.
    ALLAHIM ALLAHIM YAKINDA MAYIS AYI GELECEK. BU KADIN RESMİ GEÇİT YAPAR BURADA 19 MAYIS GELİNCE.PONPONLU, KURDELELİ GÖSTERİLER DÜZENLER EYVAHHHHLAR OLSUN KOMŞULARRRR! :)))))

    YanıtlaSil
  2. Daisy, bana bak, 23 Nisan gösterisi de mi hazırlattıydın bir ara çocuklara, oradan mı kaldı bu fobi:-)

    YanıtlaSil
  3. heee valla! canımı çıkarttılar. :))))
    MİLLİ BAYRAMLARI YASAKLASINLAR! HEP DİNİ BARYAMLAR OLSUN!!! HÜLOĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ! :P

    YanıtlaSil
  4. Ha ha ha, senin blogdaki teyze geldi aklıma bir an : D

    YanıtlaSil