Biraz Eğlenelim Anacım :-)

Nisan 10, 2014

Kös kös otururken sıkılıyor insan haliyle. Oyun oynayalım hadi.

Bir keresinde istop oynamıştık (bknz), çoğunluk birbirini tanıdığına göre sanırım yine yapabiliriz:-) Bahar geldi ne de olsa, piknik ve istop zamanıdır:-)



Şöyle oynayacağız:

Gelen birisinin ismini söyleyecek. Kendisine top atılan kişi de onu başkasına aktaracak:-)

 İsminizin söylenmesini beklemenize gerek yok, bizde top çok, gelen birisine yollasın.

Akşama bakacağız kimlerin topları kaçmış:-)

E hadi o zaman ben başlıyorum, pek sesi çıkmıyor bugünlerde ama

Daisyyyyyy:-)

Dur bir tane daha atayım :-)

Baharrrr:-)  ( Bakalım hangisi önce gelip tutacak:-)



Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Bahar hangi Bahar :)) bensem bende ozaman hımmmm kimi desem, Burcuu diyorum

    YanıtlaSil
  2. Aaa bak kimse gelmiyor, top gelmesini beklemeyin, atın birilerine:-)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın canım.İstop...benden gelsin Daisyyyy...

    YanıtlaSil
  4. Geldim geldim.İSTOPP !!!NİHALLLL!

    YanıtlaSil
  5. ben de handan diyeyim, iyi akşamlar
    çenebaz

    YanıtlaSil
  6. İstoooop :) O zamaaaan bücürük ve ben...yaniiii Müjgan abla :)

    YanıtlaSil
  7. he heeee ben deeee o zamaaan havva peynirci'ye atıyim du :)

    YanıtlaSil