Kelebeğin Rüyası

Nisan 18, 2014

MEMNUNİYET

Benden zarar gelmez
Kovanındaki arıya
Yuvasındaki kuşa;
Ben kendi halimde yaşarım
Şapkamın altında.
Sebepsiz gülüşüm caddelerde
Memnuniyetimden;
Ve bu çılgınlık delicesine
İçimden geliyor.
Dilsiz değilim susamam
Öyle ölüler gibi
Bu güzel dünyanın ortasında 


Rüştü Onur

Sanırım lise çağlarımdaydım bu şiiri defterime yazdığımda. Şiir Antolojisinde okumuştum ve çok sevmiştim. Öylesi yaşama sevinci ile tam benim duygularımı ifade ediyordu sanki:-) 

Yıllar sonra aynı kitapta şair kısmına gözüm takılıp da daha 22 yaşında ölmüş olduğunu fark ettiğimde içimin nasıl cız ettiğini dün gibi hatırlarım. 

Kelebeğin Rüyası'nın konusunu ilk öğrendiğimde seyretmeliyim dediğim bir film olması bundan. 

Gerçi başarıp sinemada gidemedik ama bu akşam annemle seyrettik nihayet. Şiirler, oyuncular ve de o harika görüntüler eşliğinde andık şairlerimizi.. 





Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Çok yakışıklı bu adam yaa. Fena yani. Behlül olarak dha yakışıklıydı tabii. Bu filmini izlemedim. Pek bi sarı kuru bu filmde sanırsam :))))

    YanıtlaSil
  2. Evet çok zayıflamış film için. Bu kadar güzel rol yaptığını da bilmiyordum. Gerçi zaten hiç seyretmediğimden nasıl bilicem o da başka konu ya:-)

    YanıtlaSil
  3. Sen de seversin bence Bahar.

    YanıtlaSil