Pazar Eğlencesi:-)

Nisan 13, 2014

Tabi hava güneşli, harika bir pazar, gezin bakalım siz:-)

Ben de kendimi kendokuya verdim. Gözümün önünde çarpımlar bölümler uçuşuyor:-)


Annemle kardeşimin geldiğini, çıtır tavukları, etli sarmaları ve su böreklerini söylemiyorum, ha ha ha:-) Pikniğe gidemeyen, pikniği kendine getiriyor n'apalım:-)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. futoşikiyi de seviyorum,bunu hiç duymamıştım, hadiiii, gene saracak bir şey çıktı:))))
    çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Bilgiç yüzünden ben de bulaştım Çenebaz, akıl oyunları kitabında bir sürü değişik bulmaca var:-)

    YanıtlaSil
  3. Handancım ne iş sudoku, kendoku ?
    :):)
    Güzel uğraşlar ama pek bana göre değil sanırım..Hafta içi yaklaşık 10 saat kendoku yapıyorum zaten..Mümkünse rakam görmiyim ben böyle daha iyi:):):)

    YanıtlaSil
  4. Ayağa kalkamayınca kendime uğraş buldum Yaz, hem kafamı çok güzel dinlendiriyor:-) Malum evde beyni pek çalıştırmıyorum, eblehleşmemek için uğraşıyorum işte, ha ha ha:-)

    YanıtlaSil
  5. Ay ne süpermiş ben daha çok sudokuyla ilgilenirim ama kendokuya da bayılırım =)

    YanıtlaSil
  6. canım benim kıyamam sana yaa... nasıl oldun hala çok acıyordur eminim :( inşallah bu birkaç güne daha iyi toparlar....

    YanıtlaSil
  7. Dokuzluk olanı çok zorladı ama yedilikleri sevdim Renkli:-)

    Hâlâ acıyor Öziicim, iyileşiyor mu onu bile anlayamıyorum henüz. Her halde geçiyordur. Bir hafta olacak neredeyse.

    YanıtlaSil