Bir Sıçrarsın Çekirge, İki Sıçrarsın Çekirge :-)

Nisan 19, 2014

Üçüncüde finale kalırsın çekirge:-)


Bu üç akıllı bıdık, katıldıkları üçüncü yarışmada nihayet otuz kadar okulun içinde ilk altıya girip finale kalmayı başarmışlar:-)


Ne güzel bir duygu bu:-)


Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. tebrik ediyorum akıllı bıdıkları :) tabi ki seni de ;)

    YanıtlaSil
  2. Masallah tebrik ediyorum. Anneler icin daha guzel birsey yok cocuklarinin basari ve mutlulugundan baska

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle Kadriye, onların çalışıp bir şeyler başarmanın mutluluğunu yaşamaları kadar güzel bir şey olabilir mi:-)

    YanıtlaSil
  4. Böylesine güzel bir yarışmada finale kalmak...kutluyorum tatlı oğluşunu ve seni canım. Başarılı bir çocuğun arkasında başarılı bir ANNE vardır...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Günercim :-). Benim payım minimum burada:-)

    YanıtlaSil
  6. akıllı bıdıkları kutlarım
    çenebaz

    YanıtlaSil
  7. ne büyük gurur sana ve diğer çocukların annelerine.inşallah birinciliklerini de görürsün,anlatırsın bize:)

    YanıtlaSil
  8. Tesekkürler Çenebaz:-)

    Hem de çok Bibis, üç aylık çalışmayla buralara geldiler, devam ederlerse kim bilir belki o günleri de görürüz:-)

    YanıtlaSil
  9. Oyyyy maasallah yerim ben o topis yanaklariiiiii. O gün fazla cimdiremedim zaten ufakligi. Bi doya doya yiyemedim onu tarihi yerleri gezmekten. . Ayyyyy ne kültürlü kadinlarizzzz. :)))))) . . Aylin ablasinin :P selamini söyle o akilli bidiga. Ablasinin ama heee teyzesi degillll :))))))

    YanıtlaSil
  10. tebrik ediyorumm süperler :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkur ederim Nesrin:-)

    YanıtlaSil
  12. çook tebrik ediyorum, hariksınız çocuklarrr
    :)

    YanıtlaSil
  13. Maşallah..Çok tebrik ederim:)

    YanıtlaSil