Açık Mektup:-)

Nisan 22, 2014


Cancım şimdi ben bir gazla beş altı kilo versem , şu hale gelmem için aradaki ufak ayrıntıları hallettirirsin herhalde di mi hayatım:-) 

Çok bişi değil aslında bazı yerlerden alınacak, bazı yerlere eklenecek, gerip bi kaç dikiş attı mı tamamdır:-)

Sonra ben de gençlik ve güzelliğimi borçlu olduğum meyve sebzeleri saydığım doğallık kitabımı sana ithaf ederim bak:-)

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Evet ya? Bence de hic öyle ugrasmaya gerek yok diyetle miyetle, resmen iskence yahu, aaaayhh!! Ben sahsen vallaha da biktim, billahada biktim.
    Yemin ediyorum param olsa hemen gider yaptiririm o dediklerinden..hemen!:)

    Evet aynen, ondan sonra aliriz bir elimize tenis raketini,bir elimize hiyari, esofmani giyeriz, bir iki hareket yaparken fotograf cektiririz: "Bol sebzeyle, armudun sapi, üzümün cöpü caylariyla ve sporla nasil zayifladim, okuyun lenn" deriz, kitaptan gelen paralarla ameliyat parasini da cikartiriz. Bak benim aklima yatti bu fikir Handan'cim!:)


    (Bu arada...ozaman sen benim bloguma hic bakma bu siralar, sirf fotolar bile basenlerde 1,5 kilo almaya müsait...diyim ben sana):)

    YanıtlaSil
  2. :)
    Çok bir şey değil tabi canım.. lafı mı olur.. :D

    Demesi, bence pek muhtemel değil gibi.
    Ama şunu diyebilir:
    Canım ben seni her halinle seviyorum..

    ihtimal senaryolarım. :) :)
    umarım gülümsetir sizi.

    YanıtlaSil
  3. Değil mi Ayşecim, zaten kitaba yazacak şeyleri de bilmiyor değiliz, hayatımız rejim romanı:-)

    Ay evet, bloğu sabah bi göz gördüydüm, yutkunup çıktıydım:-) Likörlü çikolatadan sonrasını hatırlamıyorum hakim bey:-)

    Evet evet kesin beni her halimle seviyodur Hayalperest:-) Neyse ki o benden beter durumda da yanında zayıfmış görüntüsü verebiliyorum:-)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy handan su son yorumunla guldurdun beni.neyseki o benden beter :))))

    YanıtlaSil
  5. :-) Bu çok önemli bi konu Mehtap:-)

    YanıtlaSil
  6. Benim yorumum nerde .bi kac saat once yazmistim :(

    YanıtlaSil
  7. Handan'cığım ödemdir dediydi bir arkadaş...Estetik niye hanimiş maydanoz suyu. Sana ödemdir diyen arkadaş spor Salonu'ndan çıkmıyor .duymasın gizli...

    YanıtlaSil
  8. Ba ba ba, yorumlar da ele avuca sığmaz olmuş artık, yok valla ben buradakilerden başka yorum görmedim Mehtap:-)

    Evet evet, şu fazla trombolini yollamadınız bana ondan oldu bunlar Güner:-) Gerçi aman yollamayın, düz yolda yürürken bu hale geldim, mazallah bir de zıplayacak olsam:-)

    YanıtlaSil
  9. :)) ben bazen tornaya girip güzelleşmek istiyorum

    YanıtlaSil
  10. :-) Şöyle şipşak acısız yöntem olsa Nihal:-)

    YanıtlaSil
  11. Eneeeee ispikçi günoj! Belki ben maydonoz ticaretine girdim. İlaç kar birakmiyor belki. Kapama kız tezgahimin önünü. Henden çok taze maydonişlerim var. Balkonda kendim yetiştiriyorum. Ödem için süper ilaç. Yanına günoj abladan bi tabak güveç bedava not: henden bu ispikçinin yemek blogu var biliyosun. Sor bi bana. Bi kap yöresel yemek yidin mi diyee. Ahhh kendi yapiyo, fotosunu cekip bloguna koyuyo, sonra oturup kendi yiyo. İnkar edecek inanma sakin. :D

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Bi demet maydonoz alıp kemireyim bari ben Daisy. Kız insan zayıflatıcı ilaç milaç ayırır tezgâh altından tı tı tı:-)

    Hem Güner yapıyor, yiyor afiyetle, sen de yap..Maydonoz dayama burnuma:-)

    Valla Günercim, ben biraz kilo veriim, sonra kutlamak için yeriz anacım:-)

    YanıtlaSil
  14. harikasınn :)
    ama ben sırf kilo için bıçak altına giremem ya :)
    valla cesursunn :)

    YanıtlaSil
  15. Ben kimsenin kilosuna bir şey demedim ki, nedenini söyleme ihtiyacı duyayım! Nedir yani anlamadım?

    YanıtlaSil
  16. Yok Bahar, ben kiloyu vereceğim, sonra sarkan kısımları aldırmak için istiyorum:-)

    Oy oy oy,ben de demedim valla Daisy, şurada kendi kilomla uğraşıyordum. Kız zaten güya iki gündür dikkat ediyom, yarım kilo daha artmış, yıkılmış vaziyetteyim, şu maydonozlardan uzat da göz yaşlarımı silicem:-)

    YanıtlaSil