Dayıcığım

Nisan 04, 2014


Halit Ziya Ergül
( 10.11.1945-4.4.2014)



Geçen hafta , Metehan'ın doğumgününde çekmişiz bu son fotoğrafı.

Hep birlikteydik.

Kırmızı da ne çok yakışmış dedik.

Erkek güzeli dedik.

Şimdi sen yok musun artık?

Güle güle benim sessiz kahramanım.

Üzerinden bir yük kalkmış, huzurlu ve mutlu olduğunu düşünmek tek tesellim...


Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Kaybettiniz sanırım.Başınız saolsun.Allah sabır versin:(

    YanıtlaSil
  2. Başınız sağolsun.. Rabbim sevdiklerine sabır versin.

    YanıtlaSil
  3. Allah dayınıza rahmet eylesin. Size de sabırlar versin inşAllah..

    YanıtlaSil
  4. Allah sabır versin. En son fotoğrafında iyi görünüyormuş aslında.Mekanı cennet olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Başınız saolsun, dediğiniz gibi acıları sona erdi ve huzurludur şimdi. Allah size de sabırlar ve uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin handancığım. çok üzüldüm. ismen dua etmek isterdim. yükleri kalkmış.Allah rahmet eylesin. Çözümü olmayan hastalıktan ölen cennete gidermiş diye duymuştum.Ne güzel son zamanlarını sevdikleri ile geçirmiş
    iyi bir insan olmalı neden dersen okuduğumdan beridir gözlerimden yaş geliyor.

    YanıtlaSil
  7. Allah rahmet eylesin, nur içinde yatsın dayıcığın. Allah sizlere sabır versin.
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  8. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
    Sana ve tüm sevenlerine sabırlar dilerim sevgili Handan...

    YanıtlaSil
  9. Başınız sağolsun Handancım, Allah tüm sevenlerine sabır versin inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Handancım başınız sağolsun, nurlar içinde yatsın, acıları son buldu tek teselli bu maalesef ölüm karşısında söyleyecek söz yok, sabırlar diliyorum

    YanıtlaSil
  11. Handan ablacımmm başın sağolsun...böyle zamanlarda ne söylenir bilmem.ne söylense faydası yok...huzur içinde uyusun inşallah.Allah rahmet eylesin...size de sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  12. Handan ablacımmm başın sağolsun...böyle zamanlarda ne söylenir bilmem.ne söylense faydası yok...huzur içinde uyusun inşallah.Allah rahmet eylesin...size de sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  13. Başınız sağolsun Handan'cım , nur içinde yatsın inşallah ...

    YanıtlaSil
  14. Nekadar üzücü...insanoglunun su ölüm karsisindaki caresizligi, acisi tarifsiz...Tek teselli, artik agri aci cekmeden huzur icinde uyuyor oldugunu ummak...
    Basiniz sagolsun Handa'cim. Nur icinde yatsin.
    Allah kalanlara, sizlere saglikli ve uzun ömürler versin. Kucakliyorum seni canim.

    YanıtlaSil
  15. Basiniz sagolsun.cok uzuldum.boyle zamanlarda konusmak zor....sizlere sabir diliyorum.mekani cennet olsun.

    YanıtlaSil
  16. başınız sağolsun. pek de hoş biriymiş.

    YanıtlaSil
  17. Başınız sağ olsun:(( dayıcığınızın mekanı cennet olsun Allah size sabır versin:((

    YanıtlaSil
  18. Başınız sağolsun Handan'cığım , Allah rahmet eylesin Nur içinde yatsın dayıcığın.

    YanıtlaSil
  19. Ben çok üzüldümm :(
    Başınız sağolsun canım. Allah sabır versin...

    YanıtlaSil
  20. Çok üzüldüm tamımıyordum ama yazılarını okudukça dualarıma onu da eklemiştim, allah rahmet eulesin başın sağolsun

    YanıtlaSil
  21. mekanı cennet olsun, başınız sağolsun..

    YanıtlaSil
  22. Hepinize çok teşekkür ederim. Allah sevdiklerinizi size, sizi sevdiklerinize bağışlasın.

    YanıtlaSil
  23. Başınız sağolsun canım :( Allah sizlere sağlıklı ömürler versin.

    YanıtlaSil