°°°Δ°°°

Nisan 25, 2014

Çok şükür içerde masumca uyuyan güzel çocuklarım için.

Çok şükür sıcak evim, rahat koltuğum, elimin altındaki herşey için.

Çok şükür bu sessizlik, huzur için.

Karşımda ders çalışan Can'ın yerinde olmadığım için:-)

Çok şükür bugün yemeklerimi kendim pişirebildiğim için ve koltuk değneklerini kullanmadığım için.

Çok şükür okuyacak kitaplarım, yapılacak puzzlelarım, çözülecek bulmacalarım için.

Çok şükür sevdilerim için, beni asla yalnız bırakmadıkları için

Çok şükür çiçekler, böcekler, ağaçlar için, yıldızlı geceler, dalgalı denizler mis gibi toprak kokusu için.

Çok şükür görebildiğim, duyabildiğim, tadabildiğim için.

Çok şükür demli çayım, tatlı portakalım, ekmek arası peynirim için.

Çok şükür sıradan bir gün sıradan bir gece sıradan bir an geçirmekte olduğum için:-)

İyi geceler dünya, sabaha görüşürüz:-)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Şükredecek sayısız nimete ve güzelliğe sahibiz çok şükür Handan'cım çok şükür ve mutlu geceler sana güzel yüreklim :)

    YanıtlaSil
  2. bugünümüze şükür. İyi geceler
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Aynen Handan'cim, "siradan bir gün gecirdigimiz icin"...bu okadar önemli ki, ben de bunun icin hep dua ederim. Arkadaslarla bazen telefonlastigimizda nasilsin ne var ne yok dedigimde "amaaan, hep ayni seyler iste..hep ayni rutin, sıkıcı hayat" dediklerinde ben "aman hersey ayni olsun, yeter ki daha kötü, üzücü seyler olmasin" derim hep.

    Bu gece nöbetimde öyle üzücü seyler oldu ki yine...ne mutlu bizlere, evimizde su an misil misil uyuyan, saglikli ve mutlu cocuklarimiz oldugu icin...

    Iyi geceler sana ve tüm arkadaslara.

    YanıtlaSil
  4. hakikaten çok güzel şeylerin var,hep seninle olsun.
    bu arada mizahına bayılıyorum,can'ın yerinde olmamak hah hah ha!

    YanıtlaSil
  5. Heeey sabah oldu kalk hadi uykucu günaydın :))

    YanıtlaSil
  6. Aynen öyle ,aldığımız bir nefes bile iki şükür gerektiriyorsa geçirdiğimiz her yeni güne bin şükür,öyle değil mi:)

    YanıtlaSil
  7. Çok şükür bu sabah da gözlerimizi bu dünyaya sağ salim açmamıza müsaade edildiği için.
    GÜNAYDINDIRIDIMMMMM HENDENİMMM :)

    YanıtlaSil
  8. Kalktım, kalktım, günaydın Hamiyetcim:-)

    Çok şükür Çenebaz, günaydın:-)

    Aynı fikirdeyim Ayşecim, elimizde olanların kaybetmeden değerini görmek lâzım, günaydın canım:-)

    Havvacım adam karşımda ingilizce hiç anlamadığım şeylere gömülmüş çalışırken bir an suçluluk suygusu hissetmedim değil, ama çabuk geçti:-) Günaydın:-)

    Öyle gerçekten Etkaca, günaydın:-)

    Ha ha ha evet evet kapıya dayanan da yok neyse ki, günaydın Daisy:-)

    YanıtlaSil
  9. tüm hayatımızda olan güzelliklerle yeni bir güne merhaba...şükür tüm bize bahşedilen güzelliklere...

    YanıtlaSil
  10. çok sükür şükretmemizi hatırlatan ve şükredebilen bir arkadaşımız olduğu için

    YanıtlaSil
  11. İçinde gıpraşmayan şu atlı yüzünden koştum geldim yettim Handan'ım hadi buyur kahven hazır :)

    YanıtlaSil
  12. Günaydın Bibis:-)

    Ve çok şükür hislerimi anlayan , paylaştıkça çoğaldığımız arkadaşlarım için Nihalcim:-)

    Sağ ol Hamiyetcim, bu çok iyi gelecek bak:-)

    YanıtlaSil
  13. Gunaydin tatlim.cok sukur herseye .bu guzel yaziyi sabah okuyabildim anca

    YanıtlaSil
  14. Günaydın Mehtapcım:-)

    YanıtlaSil
  15. Günaydın canım. Çok şükür böyle güzel arkadaşlarım olduğu için...

    YanıtlaSil
  16. Günaydın Günercim:-)

    YanıtlaSil
  17. şükretmek insana çok iyi geliyor
    unutmamalı..

    YanıtlaSil
  18. Gerçekten de çok iyi geliyor Bahar.

    YanıtlaSil
  19. Bizede ilham verdi katılıyorum tüm dileklerine

    YanıtlaSil
  20. Elimizdeki güzellikleri göremezsek hiç bir güzelliği göremeyiz değil mi :-)

    YanıtlaSil