Bu Gece

Nisan 11, 2014

Kitap okuyasım yok. Film izleyesim yok. Dizi izleyesim de yok oysa kaydettiğim bir iki dizim vardı. Uykum da yok.

Ne yapsam, ne yapsam...

Pufff....

Mutfağa gitmeye üşenmesem bir meyva yerdim belki ama zıplayamayacağım şimdi oraya kadar. Çocuklara bağırıp sesimi duyurma hakkımı birazdan kapatın bilgisayarı artıık diye çığırırken kullanacağım.

Şarkı bakayım dedim, yok.

Fotoğraf bakayım dedim, yok.

Şu camı açıp biraz soğuk hava çekeyim içime bari.

Aaa, çocuklar ben ciyaklamadan çıktılar odadan, armut yiyorum şimdi. He canım iyisinden, tı tı tı :-)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Allah kimseye muhtaç etmesin Handancığım. Hastayken oğlumdan ilacımı istedim .Bana dedi ki "ooo yakında suyunu bile bize içirteceksin anne"

    YanıtlaSil
  2. İyi geceler Havva:-) Hoş geldin:-) Aşağılarda bir yerde sana atılan top vardı, onu yakalamayı unutma:-)

    Büyüyünce daha anlayışlı oluyorlar Kadriye, Metehan yatmadan önce yanıma gelip istediğim bir şey olup olmadığını sordu, çok mutlu oldum:-)

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun:)))) iyi geceler
    çenebaz

    YanıtlaSil
  4. Iyi geceler Handan'cığım . Çocuklarımızın bize bir şey lazım mı..diye sormaları bile bizi mutlu etmeye yetiyor haklısın canım.

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Mehtap:-) Bak istopta sana top atmıştım aşağıda, yakalayamadın daha:-)

    Bir iyi geldi ki Çenebaz, günaydın canım:-)

    Günaydın Güner:-) Gerçekten de mutlu ediyor:-)

    YanıtlaSil
  6. Ay ben nasıl becerdiysem cevap yazmaya çalışırken yorumu sildim Baharcım, hay Allah.

    YanıtlaSil