Can Japonya'dan Gönderdi:-)

Nisan 14, 2014







Hepinize günaydın, rengârenk bir haftaya açılsın sabahınız:-)

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. günaydın,
    sabahı doğanın en güzel geçekği ile görmek ne güzel

    YanıtlaSil
  2. canım senin bir resmini bloğumda kullandım. Paylaştıktan sonra sormadığımı fark ettim. Kullanabilirmiyim canım.?

    YanıtlaSil
  3. Tabii ki kullanabilirsin Nihalcim:-)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Mehtapcım:-)

    YanıtlaSil
  5. Çok erkencisiniz maşallah .Günaydın.

    YanıtlaSil
  6. Pazartesi sabahı herkesin için açsın diye dün geceden postu hazırlamıştım Kadriye:-) Elim mahkum sabahları en geç altıbuçukta kalkmam lâzım, okulsal meseleler:-) Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  7. ay günaydın ,
    için açıldı sabah ilk işe gelince buna baktım bir ferahlık bir tazelik ooohhhhhhhhh
    any:)

    Ayağın durumun oğluşundan öğreniyorum :))))

    YanıtlaSil
  8. Rıhtım şekeri ayağın nasıl oldu? Bu arada çiçekler muhteşem çok hoşuma gitti..
    :):)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel değil mi Any:-)

    Ayağım sanırım geçiyor biraz biraz ama çok yavaş biraz biraz, hâlâ basamıyorum Yaz. Doktor üç hafta derken abartmamış mı ne?

    YanıtlaSil
  10. İnsana umut ve mutluluk veriyorlar Burcu:-)

    YanıtlaSil
  11. öyküde mimin var ben de...
    :)

    YanıtlaSil
  12. Bu Japonlarin cicekleri bile bir baska aciyor azizim:)

    Söyle baktim da...nerde okudum hatirlayamadim su an, bir söz vardi, o aklima geldi: "En güzel resmi herzaman tabiat ciziyor" diye, ne dogru..

    Valla Can'i da yavas yavas kiskanmaya basliyorum heee.....:)

    YanıtlaSil
  13. Ayyy blogu açınca içim bir hoş oldu ne güzel çiçekler bunlar :)Merhaba Handan'cım :)

    YanıtlaSil
  14. saat 12'ye az kalmış, 15 Nisanın günaydını olsun bu. Sakuralar muhteşem, valla ben de kıskandım eşini şu an:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  15. Mimi yaptım bile İnya, teşekkürler:-)

    Ço doğru bir söz gerçekten Ayşecim:-) Valla ben de heee:-)

    Günaydın Hamiyetcim, ne güzel seni görmek:-)

    Kıskanmak ne kelime çatlıyorum Cenebaz, zaten fotoğrafları romantizmle yollamış değil, beni kızdırmk için , böyle de tatlıdır kendisi:-) Günaydın canım:-)

    YanıtlaSil
  16. Hem de ne güzellik Donkişot:-)

    YanıtlaSil
  17. nefis nefis bayıldım bu resimlere :)

    YanıtlaSil
  18. Oy oyy. Bu ne güzellik!
    Ben bu postu ilk kez görüyorum...
    Kiraz çiçekleri birkaç tür diye okumuştum. Burada 2 tür var.
    Diğeri de çok güzelmiş.
    Pembe katmerlisi en güzeli bence :-)

    YanıtlaSil