23 Nisan Uçurtma Şenliği İzmir Bornova (4)

Nisan 17, 2014



Bornova Rekreasyon alanında düzenlenecek olan şenlikte, hem uçurtmalarını uçuracak hem de çeşitli aktivitelere katılma şansı bulacak.
Etkinliğe İzmir'deki tüm çocuklar ve kendini hâlâ çocuk hisseden herkes davetlidir.
23 Nisan Uçurtma Şenliği 2014
23 Nisan 2014 – 14:00
Yer: Aşık Veysel Rekreasyon Alanı – Bornova
Ücretsizdir.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Aaaa süper...ben kendimi hala çocuk gibi hissediyorum :) Gideriz belki :)
    Teşekkürler bilgilendirme için Handan :)

    YanıtlaSil
  2. AYYY KOCANA DA REZİL OLDUM. TELEFONA ENİŞTE ÇIKTI.
    DAİSY ARADI DERSİNİZ DEDİM ADAMA YAAA. TÖBE YAA. AYYYY NE YATIYON SEN! NOLDU SANA!!!

    YanıtlaSil
  3. Eğlenceli olabilir Burcu, bir şey değil:-)

    Ha ha ha Daisy güldürdün beni, öptüm canım:-)

    YanıtlaSil