Bağıra Çağıra Söylemek İyi Gelir Belki :)

Nisan 01, 2014

aslı dans etmeye ihtiyacım var | izlesene.com

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. hakkaten iyi geldi he :p
    "kim demiş aklımdan zorum var"

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi geldi. İş sonrası bu yorgunlukla,ben de aklımdan zorum mu var diye düşünüyordum,oysaaaaa müzik dinlemekmiş ihtiyacım olan. Dans etmek için ayakta olmam gerekiyor oysa koltuğa yapışmış durumdayım :-))

    YanıtlaSil
  3. Benim gibi bloga girenlere zorla dinletmiyorsun moduna uygun şarkını. Kibar Henden! :))))
    Gerdan kırasım var, kemik kırasım var. Offf neyse. Şarkını dinlim bari. Belki iyi gelir. :(

    YanıtlaSil
  4. Bana iyi gelmedi, başka tür lütfen =)

    eneem, bana da beklerim;
    http://kardadusenpenguen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bu şarkı bana hep iyi geliyor nedense Safransarı:-)

    İyi geldiğine sevindim Güner, ben de uzandığım yerden tempo utarak dans etmiş sayıyorum kendimi:-)

    Ha ha, beceremediğimden Daisy, nezaket falan değil. Dur ben de bir daha dinleyeyim:-)

    Bir sonraki şarkıda artık Penguen , kim bilir belki o tam sana gore çıkar, umudunu kaybetme:-)

    İyi geldi mi Nihal?

    YanıtlaSil