Bu Sabah Yağmur Var İstanbul'da

Nisan 11, 2014

Ben de arşivimde dolaşıp yağmur fotoğraflarıma baktım biraz.


İzmir'deki dut ağacım ne güzeldi. Hele mayıs ayı gelince sürekli onun başındaydım:-)


Bu fotoğrafın çok da sevdiğim bir şiiri var, şurada.



Yalova'daki evimizin penceresi yağmur yağdığında çok hoşuma gidiyordu:-)



Bu da sahile yapılan bir yürüyüşten:-)


Yağmur ve gölge fotoğrafını çekmeyi sevdiğim iki şey:-)


Parkın havuzunda tam bir son bahar pozu:-)


Sessiz sakin bir yagmur altında yürüyüş çok güzel gelir bazen.


Ve yağmurun en güzel hediyesi:-) 


Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Çok güzel fotoğraflar Handan. İnsana yaşama enerjisi veriyor.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Kadriye:-) Fotoğraf çekmek de bana yaşam enerjisi veriyor:-)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın canım ne güzel fotoğraflar, bu sabah buralarda kuş cıvıltıları var...

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Sevda, burada da pek geveze kuşlar:-)

    YanıtlaSil
  5. günaydın, burda da dün gece çok yağdı, şu an kapalı ama yağmur yok. Bu grilikte bu resimler çok çok iyi geldi.
    çenebaz

    YanıtlaSil
  6. Şimdi şimdi güneş açtı etraf ışıl ışıl oldu Cenebaz:-)

    Yağmur damlalarına bayılıyorum Yaz:-)

    YanıtlaSil
  7. izmir yalovaaa ne güzel.

    yalova yağmurlu pencere fotosunu pek sevdiim :)

    YanıtlaSil
  8. Şansıma hep güzel yerlerde yaşadım Deep:-)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi birbirinden guzel.daha iyisin dimi.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel kareler. Geç bir günaydın canım...

    YanıtlaSil
  11. güzel fotoğraflar içinde kayboldum

    YanıtlaSil
  12. Mehtapcım bir fark yok, doktora kontrola gittim dün üç hafta gerekiyor iyileşmesi için dedi, pes dedim ...

    Günaydın Güner:-)

    Teşekkür ederim Havva:-) Oturduğum yerde sıkıldıkça eski fotoğraflara bakmak iyi geldi bana da:-)

    YanıtlaSil
  13. Her zaman insana mutluluk verir değil mi Bahar:-)

    YanıtlaSil
  14. Yağmuru da özlüyor insan. En çok baharda yağanı :)

    YanıtlaSil