Papatya Topladım Sizin İçin :-)

Nisan 03, 2014


Günaydın :-)

Alayım günaydınları canlarım, ne kadar çok günaydın , o kadar aydın bir gün olsun:-)

Benzer yazılarım

36 Yorum yap

  1. günaydın da
    sabah sabah papatyalarını nerden topladın kalmış mı ki?
    :)

    YanıtlaSil
  2. Kalmaz olur mu, heryer papatya burada İnya:-) Sana da günaydın:-)

    YanıtlaSil
  3. ama burda hiç yok
    alanyada
    dağlara paraleliz biz
    o yüzden iklim izin vermiyo
    sen azcık göndersene ordan :)
    bi buket
    bi paket
    bi demet
    bi çelenk
    olmadı ormanda kafidir
    :)

    YanıtlaSil
  4. papatyalara bayılırım
    :)
    günaydınn

    YanıtlaSil
  5. Günler hep aydın olsun herkes için...

    YanıtlaSil
  6. üç baharın yorum yapması
    güzel oldu sanki
    anlamlıda :D

    YanıtlaSil
  7. İşte gönderdim ya İnya, al sen bunları:-)

    Ooo, üç Bahar yanyana, bir dilek dileyeyim ben:-) Günaydın kızlar:-)

    YanıtlaSil
  8. Aynı anda yazmışız İnya, benden çok yaşayacaksın, dilek tuttun mu dilek:-)

    YanıtlaSil
  9. yok dur ben onu unuttum
    o iki bahar arasında olmuyo muydu
    üçte geçerlimiydi
    ay heyecan yaptım
    kalp var bende kalppp
    akciğer karaciğer falanda varda kalp önemli ama
    :)

    YanıtlaSil
  10. Dur , sakin ol:-) Derin bir nefes al ve tut dileğini:-) İkide olan üçte hayli hayli olur tabi:-)

    YanıtlaSil
  11. tutuyorum tutuyorum
    tutttum
    :)
    hayırlısı olsun
    :)

    YanıtlaSil
  12. aaa handan baharlar seni çok seviyor, ne güzel:)

    YanıtlaSil
  13. Tez elden gerçekleşsin dileğin İnya:-)

    Ben de Baharları çok seviyorum Baharcım, tam bahar havası oldu blogda:-)

    YanıtlaSil
  14. Gunayyyydiiiinnnnnn canim♥

    YanıtlaSil
  15. Günaydın Mehtapcım:-)

    YanıtlaSil
  16. Günaydın sabah sabah içimi açtın çok güzeller

    YanıtlaSil
  17. sana da günaydın...bayıldım butonunu yine ben tıkladım :=)

    YanıtlaSil
  18. Sana da günaydın Ebrucum:-) Çok güzeller değil mi insanı mutlu ediyorlar:-)

    Günaydın Sevdacım:-)

    YanıtlaSil
  19. ay ay ay gün-ay-dın olsun bakalım...Saat 16:00 ama olsun o da olur :):):)

    YanıtlaSil
  20. Kız yolmasana caaaanım papatyaları. tı tı tı. Papatyalara iyi davranalım lütfen. Ben dahil :P
    Henden! Kaplıcalara ne zaman gidecez? Benim yün dizliğim de sen de kalmış. Oturdum mu kalkamıyom. Kalktım mı da roman havası duyunca oynamaya başlıyom. Öyle bir dengesizlik işte napcan. Yalovaya gidelim kaplıcalara. Tamam mı ahretliğim? :D

    YanıtlaSil
  21. Günaydın Nihal:-)

    Günümüz aydın olsun Yaz, sabah akşam fark etmez, her zaman denilebilir bence:-)

    Bir tane bile kopartmadımdı ne kızıyorsun Daisy, bak yine takmadın gözlüklerini di mi:-)

    Kaplıca iyi fikir, bizim yaşlı kemikleri orası paklar, yün dizliği bulurum bulmasına da, sen bastonumu alıp gitmişsin, kızılcık sopasıydı o, unutma, getir:-) Ay pordon ünlem olacaktı burada!

    YanıtlaSil
  22. Gün ..gün.. gün ..Akşamın Aydın olsun ...ancak akşam görüyorum günaydın yazını, benden böyle gelse olurmu canım...

    YanıtlaSil
  23. Olsun Günercim, günaydın canım:-)

    Günaydın Renkli:-)

    YanıtlaSil
  24. iyi akşamlar, gezmekten anca girdim bilgisayara
    çenebaz

    YanıtlaSil
  25. Günaydın Çenebaz, öyle geçmişe benziyir zaten:-)

    YanıtlaSil
  26. Takma dişlerimi kaybettim şimdi Hendennnnn puhahaha ! Taksim'deki simit sarayında unuttum sanırsam :0B

    YanıtlaSil
  27. ben de ancak fırsat buldum tünaydın bile olmaz iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  28. ben de ancak fırsat buldum tünaydın bile olmaz iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  29. Her günün aydın olsun sevgili Handan:)

    YanıtlaSil
  30. Tuvaletin şifresini söyle desem hatırlarsın şimdi ama Daisy:-)

    Günaydın Kadriye (Azimliyim herkese günaydın diyeceğim, yarına hazırlık yapalım:-)

    Amin, hepimizin Destiny:-)

    YanıtlaSil
  31. en sevdiğimmm :)) biliyor musun dün sabah bende papatya çekmiştim instagramda paylaşmıştım

    YanıtlaSil
  32. Bu kadar sıradan, bu kadar güzel ve insana mutluluk veren başka çicek var mı Öziicim. Günaydın canım:-)

    YanıtlaSil
  33. ahahahahaha ay koptum. hatırlıyom şifreyi. :D seninle en son sistem, dijital tuvalet sıralarında beklemeyi özledim Henden. :))))
    Günaydınnnn :)

    YanıtlaSil