×

Nisan 22, 2014

Sabah sabah tartılıp moralimi bozacak ne vardı bilmem...

Bişi diyesim yok şu an.

Metabolizmasına da , işkembesine de yandığımın bünyesi işte, tı tı tı...

Uzaklaşın anacım, bu gün bu blogda sinir var, yaramaz kimseye :-)

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. günaydın canım.dunde ben tartıldım .ve gözlerım yuvasından fırladı.sınır oldum.ne yapıcamı bılmıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın, çok uzun zamandır hareketsiz kaldınız ya ondandır o, sıkmayın canınızı, sağlığınıza kavuşunca yürüyüşe başlarsınız, cillop gibi olursunuz :)

    YanıtlaSil
  3. ama normal handan ablacımm.hiç sinirini bozma.sürekli oturmak zorunda kaldığında kilodan çok ödem olmuştur ki,kilo bile olsa hareketlendiğin de çabucak eski haline dönersin...hiçç moralini bozma.her gün senden pozitif günaydın mesajları okumaya alıştım.mahrum etme beni bu yazılardan:)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten mi? tıkladım bugün :))
    günaydın canım

    YanıtlaSil
  5. takıl bana, hiç sıkma canını..yaza kadar manken yapacağım seni ;) stres yok :D

    YanıtlaSil
  6. Aman be Handanım boşver, hepimizin ortak derdi sağlığımız ve keyfimiz yerinde olsun.

    YanıtlaSil
  7. Günaydın Bahar, boş vere boş vere bu hale geldim , artık biraz dizginleri ele almam lâzım sanırım:-)

    Yemiycez Mehtap. Diyorum ama bir anda kesemem ben öyle, mideyi küçültmeki yavaş yavaş. Gece sekizden sonra su dışında bir şey yok bana. Şimdilik buna konsantre olayım.

    Ne yazık ki gelen hemen gitmiyor Bahar ki zaten benim vardı fazlam. Dizime vuruyor zaten hemen, topallamaya başlıyorum kilo alınca. Neyse, oldu bi kere..

    Bu sabah kendime negatif olma hakkı verdim Bibis, geçer birazdan. Sanırım uykum var biraz, ondan daha ters durumdayım:-)

    Günaydın Sevda:-)

    Senin şu detoks çayını yapiim ben başlangıç olarak Gülçin. Biliyorsun, hemen yememi kesemiyorum, başım çatlıyor o zaman.

    Mesele de o ya Sevda, benim dizime vuruyor bu kilolar, Sürehi hanım gibi oluyorum. Ha ha ha, ay zaten şu andaki halim de pek iç içıcı değil ya, neyse:-)

    Hepinize teşekkürler kızlar, sanırım uykum da var onun için tersten kalktım, biraz uyursam bişeyim kalmaz:-) Vericez artık, yine yine yeniden ...Dokuz kilo nedir ki canım...

    YanıtlaSil
  8. SEN HER HALİNLE GÜZELSİN!
    SEN HER YAŞTA GÜZELSİN!
    SEN HER GRAMAJDA GÜZELSİN!
    SENİ TANIDIĞIM SON 10 YILDA HER DAİM GÜZEL VE ALIMLI OLDUN.
    SANA HER KİLO YAKIŞIR.
    SENİN AKLIN DAHA AĞIR ÇEKER!
    ALLAH ALLAHHHHHH AMAN SABAHLAR OLMASIN.
    YÜRÜ BE HENDEN!!!!
    Ayol biri bana bu kadar gaz verse, takardım 4. vitese, şu an bambaşka yerlerde olabilirdim ehehehe :oB

    YanıtlaSil
  9. A ha ha, şimdi yürüyebilseydim koşarak atacaktım kendimi dışarı Daisy:-)

    Yalnız şişınince iyice kilolu gözükme ihtimali var mıdır ki acep:-)

    Öptüm seni :-)

    YanıtlaSil
  10. ahahahaaaa :))
    sabah da biri bana sen ne kadar kilo almışsın dedi :) Hemide diyetteyken ve kilo almamışken...
    bende sinirliyim arkadaş ;)

    YanıtlaSil
  11. Ben bir süredir tartılmamayı tercih ediyorum :)
    Akşam yemekten sonra hemen dişlerini fırçalamanı, yeme isteği geldiğinde de naneli limonlu bitki çayları içmeni tavsiye ederim...Bir de akşam yemeklerinde mutlaka yoğurt ye, hem tok tutuyor, hem de yağ yakımını hızlandırıyormuş...ben öyle yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Sen deyince aklıma geldi, Bilgiç iki aylık falandi birisi beni görünce "Sen kilo mu aldın?" diye sorduydu. Yok anacım ben bunu yumurtlayarak dünyaya getirdim zaten demek dilimin ucuna kadar geldiydi de neyse işte:-) Birisine kilo almışsın niye denir hiç anlamam,diyenlerin psikolojik sorunlu olduklarına eminim Şebnem:-)

    YanıtlaSil
  13. Ben de şimdilik akşam saat sekizden sonra bir şey yemeyerek iş başlamayı düşünüyorum Burcu, dur bakalım:-)

    YanıtlaSil
  14. Ödemdir o ödem. Maydonoz un üstüne sicak su koy ic. Bol su ic.

    YanıtlaSil
  15. Heee sen sisinince demisin ahahaha ay jeton yeni dustu hohoho. Ben de hareketsizlikten sistin sandim alternatif tip dersi veriyom. Hay benim daisy kafami :))))

    YanıtlaSil
  16. Akşam yemeği niyetine yoğurt ye demişim gibi olmuş Handan :) yemeğin yanında olcaktı o...ekmek yok, yoğurt var :)

    YanıtlaSil
  17. Ben de ödem ne diye bakıyorum Daisy, egom ödem yaptı:-) Maydonoz iyi fikir yine de:-)

    Merak etme diğer türlüsünü hiç düşünmemiştim Burcu:-) Yemegin yanına:-)

    YanıtlaSil
  18. Canımcım sendeki azmin 10 da biri bende olsa idi şu an tığ gibi bir kadın olurdum (eski ince halime bakma biliyorsun ki o hastalıktandı)

    Sen bir ayağa kalk o kiloları şakır şakır verirsin ...

    any :)))

    YanıtlaSil
  19. Hahaaaaa haaa :):) Daisy yorumuna çok güldüm..Evet evet ödemdir o takma boşver:)

    YanıtlaSil
  20. ay o adsız kişi benim :):) şimdide kendime güldüm:)

    YanıtlaSil
  21. Artık şakır şakır mi damla damla mı vercez bi şekilde Any:-)

    Ödemdir di mi Yaz:-)

    YanıtlaSil
  22. Yahu daha öncede didimdi sana sen fıstık gibi hatunsun, takılma böyle şeylere diye dinlemiyorsun beni niyee :)))

    YanıtlaSil
  23. :-) Yok seni dinliyorum da tartı şoka soktu beni birden ondan şey oldu Hamiyet:-)

    YanıtlaSil
  24. Güner bu yazinin altina yorum yazdim dediydi. Hani yok yorumu? GÜNERRRR kiz nerede yorum allah seni napmasin ayyyy . hendencim güneri gördün mü? :D

    YanıtlaSil
  25. Bir sonraki yazıda onun yorumu Daisy, yanlış adrestesin sen:-)

    YanıtlaSil
  26. Heee. Ay burasi da pazar yeri gibi olmuş zaten. :))))) ondan bulamadim. Bi müsade hanimlarr! Ay bi çekilin. Yan tezgaha geçecem az kayın kenara ayolll :))))

    YanıtlaSil
  27. Kiz Allah da seni güldürsün emi:-)

    YanıtlaSil