Iıh Hâlâ Olmamış

Nisan 30, 2014

Can evde yoktu, annemin misafiri geleceğinden işi çoktu, Bilgiç'i ben götüreyim okula dedim. Ne zamandır uzak kaldığım kot pantolonumu giydim, saçımı topladım.  Çantasını falan kendisi yüklendi. Biraz daha erken yola çıktık. Kağnı hızıyla sitenin kapısına ulaştığımızda ikinci derse yetişir miyim hesabı yapıyordu artık:-)

Elimi kaldırıp gelen geçen arabaları durdurarak karşıdan karşıya geçtik. Zaten o yol olmasa kendisi de gider okula ama hem yoğun hem de yokuş olduğundan inenler hızlı çıkanlar gaza basmış, maymuna dönebiliyor insan geçerken. Neyse, sokak merdivenlerinden çıktığımda artık dönüş gözümde büyümeye başlamıştı, buradan sonrasını sen git oğlum diyerek yolcu ettim, beş dakika ardından baktım.

Minik adımlarla arada durup ilerleye evime vardım. Buzumla koltuğuma döndüm. Ah ah , iki dakikada gidiyordum ben o okula...

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Yine gideceksin, zorlama kendini.
    Acele yok...

    YanıtlaSil
  2. Acele etmemeye çalışıyorum da demin bir Selen'e yorum yazarken fark ettim, oğlanlar doğduğunda on beş gün sonra yollara düştüydüm ben, ameliyat oldum on gün sonra Metallica konserinde saha içinde karnımı kollayarak zıplamaktaydım. Ciddiyim, bebekliğimden beri bu kadar yatmadıydım her halde Zeugma:-) Alışık degil bünyem:-)

    YanıtlaSil
  3. A ha ha "bir Selen" de ne demekse, Selen'e demeye çalışıyorum tabii ki:-)

    YanıtlaSil
  4. geçti geçti diyeceğim de geçsin artık eeeeeeaahh...
    any:)

    YanıtlaSil
  5. Bazı şeyler olmasa iyi ama oluyor.
    Başa gelenin geçmesini sabırla bekleyeceğiz Handan...
    Algıda seçicilik şart.

    YanıtlaSil
  6. Geçti geçti Any:-)

    Haklısin Zeugma.

    YanıtlaSil
  7. Bu sürecin daha fazla uzamasını istemiyorsanız, katlanacaksınız.
    Böyle düşünün. Şimdi yatıp dinlenmelisin ki, süreç iyi işlesin ve vaktinde geçip gitsin.
    Ve gelsin aksiyonlu günler. :)
    Tekrardan geçmişler olsun.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Uzamasın diye koltuğumdan bile kalkmıyorum neredeyse Hayalperest, cuma günü gidip doktorun yakasına yapışıcam, hani üç haftaydı, kandırıkçı diye:-)

    YanıtlaSil
  9. çok sevindim artık dışarı çıkabildiğine.en azından bak evden çıkabiliyorsun artık. kaç dakikada gittiğinin hesabını yapma bence:)

    YanıtlaSil
  10. Senin o meşhur sözünle diyorum ki "geçti geçti" :) hatta çocukluğundaki gibi diyeyim "deçti deçti" :)

    YanıtlaSil
  11. o da geçecek inşallah canım..

    YanıtlaSil
  12. Daha epey bir çıkamayacak gibi gözüküyorum Bibis, dur bakalım:-)

    Deçti deçti Hamiyet:-)

    Valla ay sonunda konsere gidicem, taaa aralık ayında aldım biletimi, o zamana kadar kendine gelse iyi olur Bahar:-)

    YanıtlaSil