Bir Gece Ben Sustum...

Nisan 15, 2014

Bir gece ben sustum.... Kimse fark etmedi..

Burcu burcu kokusu geliyordu leylakların.. Rıhtımda oturmuş dalgaları izliyordum. Mehtap suyun üzerinde yansıyor, tatlı bir hayal alemine sürüklüyordu beni. Duygularım karman çormandı. Bir an çocuklar gibi eğleniyor, bir an gri düşüncelere dalıyordum...Defterim elimdeydi her zamanki gibi. Yapraklarının arasından bir papatya düştü elime. Kim bilir hangi renkli baharda koymuştum onu oraya ... Derin bir nefes aldım...

Her şey ne zaman karışmıştı bu kadar? Hayatımın mimarı ben olduğumu sanırken ne zaman sürüklenmeye başlamıştım kaderin elinde? Binlerce düşünce pervaneler gibi dönerken başımın etrafında basit bir yaşamdı istediğim diye geçirdim aklımdan. Sade ve derin.. En sevdiğim masal kahramanı bir elek keçiyken kurda yavrularını yedirmeyen, öyle koskocaman sevdalarım yoktu...

Başımı kaldırdım. Bir damla sıçradı yüzüme dalgalardan: Mavi... Açtım defterimi, yüreğimden geçenleri yazmaya çalıştım, olmadı..  Bilgece karalayayım birşeyler dedim, yok... Objektif bakayım dedim, hayır...Hepsi lâf salatası.. Benim gibi bir çenebazın bile içinden bir şey gelmiyordu..

Savurdum defteri denize.. Yaprakları kelebekler gibi uçuşup gitti.. Günü yaşa dedim kendime. Günü yaşa dedim.. Ve sustum.. Bir kadın sustuğunda bilirsin ölmüş olduğunu yüreğinde bir şeylerin..

İşte tan vakti geliyordu yeniden.. Dünle bugünün arasındaki köprüden geçme zamanıydı artık...

Sevgili İnya beni mimlemişti ortaya böyle bir yazi çıktı:-)  Ben çok sevdim, umarım sizler de beğenirsiniz. İtalik kelimeler blogları temsil ediyor, içinde olmayanlar yazıya uyduramadıklarım, yoksa hepinizi seviyorum:-) (İnya iyi ki sen ebelemişsin beni,senin adını nasıl koyardım bu yazıya bilmiyorum:-)  (Aman böyle yazılarda birisini unutmayayım derken geriliyorum:-) 

Şimdi saydım otuz üç bloğa link vermişim hikâyede:-) Gene iyi bir başarı, ha:-) 

Benzer yazılarım

38 Yorum yap

  1. koparak geldim , koşarak geldim
    çok anlamlı müğtevazi, çekingen, musmutlu bi yazı olmuş bu ama :)
    süper ötesi bişey olmuşş
    :)
    bayıldım
    :)

    YanıtlaSil
  2. A ha ha, gerçekten hızlısın İnya:-)

    Teşekkür ederim:-)

    YanıtlaSil
  3. heheh öyleyim ama :)
    mimlediklerime değer veriyorum ben :P

    bahardan haberin var mı yaa?
    yok yine piyasada?
    ne oldu ki acep?

    YanıtlaSil
  4. Ben de şimdi onu düşünüyordum, merak ettim nerede diye.

    YanıtlaSil
  5. vauvvvvvv,çok etkileyici ve yaratıcı
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ama bu yazı pek bi şahane olmuş...Fazlaca kıpırdayamamaktan mütevellit yakında bir kitap da yazarsın sen şimdi :))
    Gerçekten bayıldım ama, blog isimleri bundan daha iyi yerleştirilemezdi herhalde...emeğine sağlık...sen daha yaz yaz...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Havva, ben de memnun kaldım bu sefer yazdığımdan.

    Sağ ol Burcu, keşke yazabilsem daha çok , yazdıkça mutlu oluyorum:-) Neyse bugünlük bu da yeter bana:-)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok güzel bir yazı geçmiş, çok sevdim, içinde adım geçmiş daha çok sevdim :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. çok yaratıcı :) çok sevdim yazınızı..

    YanıtlaSil
  10. Tam üç baharı araya yerleştirmeyi başardım Bahar:-)

    Teşekkür ederim Şebnem:-)Arada böyle yazı yazınca mutlu oluyorum:-)

    YanıtlaSil
  11. Harika bir şey çıkmış ortaya.
    Böyle.. Gizemli, mini bir roman. Akıcı aynı zamanda.
    İstesen çok güzel denemeler çıkacak elinden, bilesin :)
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Seni de yerleştirmeyi başardım ya Zeugma, sayende zeugmanın anlamını öğrenmiş oldum:-)

    Teşekkür ederim:-) Yazmak beni en çok mutlu eden şey ama arada bir iki satır dışında bir şey çıkmıyor ne yazık ki. Belki daha ilerde, sakin zamanlarda başarırım ...

    YanıtlaSil
  13. Yaşasın ben de varım:)))

    YanıtlaSil
  14. Valla te kelimeyle BRAVO diyorum Handan'cim, yaraticilik diye buna derim, tesekkürler!:)

    YanıtlaSil
  15. Harika bir öykü olmuş. :)
    eminim ismi olmayanlar darılmayacaktır. Temennim bu. Zira ben bu detayı düşünmedim. :)

    YanıtlaSil
  16. Ben tesekkür ederim Ayşecim :-)

    Teşekkürler Uyuşuk Hayalperest, sen başlatmıştın değil mi, güzel bir mim olmuş:-) Yok yok kimsenin darılacağını sanmam da ben çok takıntılıyım işte:-)

    YanıtlaSil
  17. Bizde seni cok sefiyosssss ;)

    YanıtlaSil
  18. Evet, evet. Hemen anladım ki :)
    Köprüyü tıklayınca kendimi blogumda buldum ,-)
    Birbirimizden ne çok şey öğreniyoruz. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  19. Handan'ım yine aşmışsın kendini. Demek ki neymiş sakat bacağın yaratıcılığa katkısı büyükmüş. :) Şaka bir yana sen iyi yapıyorsun bu işi, mevcut kelimelerden hikaye yazma işini yani. Bacağının iyileşmesi uzarsa kitap bile yazabilirsin bence. Hayallerimin romanı için bir kaç kelime veebilirim hemen :D

    YanıtlaSil
  20. Mehtapcım öptüm kocaman:-)

    Kesinlikle çok şey öğreniyoruz Zeugma, ne güzel:-)

    Selencim bana yeterli sayıda kelime verin de yazmışken kitap yazayım bari, elime kelimeler tutuşturulmadan yapamıyorum bu işi :-)

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel bir yazı olmuş. Biz de seni seviyoruz canım...

    YanıtlaSil
  22. Adının anlamı ne güzelmiş Günercim:-) Teşekkür ederim canım:-)

    YanıtlaSil
  23. Böylesine güzel bir yazıda adımı anlamdırarak kullanmak çok ama çok güzel olmuş. Yaz sen hep yaz arkadaşım. Kelimeleri dans ettirmişsin....

    YanıtlaSil
  24. çok güzel olmuş tam benlik, canım beni de yazmış ay çok hoşmuş bu mim :) sen de çok güzel yazmışsın kabul et
    teşekkür ettim mim için:) canım güzel geceler

    amann yukarda da inya ile merak ederlerimiş beni
    oy kıyamamm sizee
    biraz yoğundum ama geldimmm :)

    YanıtlaSil
  25. İnya bir rapor istesek mi Bahar'dan? Olmaz ki böyle , aklına esti mi devamsızlık yapılmaz ki canım:-) Merak edeni var di mi ama:-)

    İyi geceler Baharcım:-) İnya'nın dediği gibi bida olmasın:-)

    YanıtlaSil
  26. çok güzel nasıl yazmışsın yazıyı sobelenmişsin iyiki bu söbenin içinde benimde olmam çok mutlu etti beni.))

    YanıtlaSil
  27. :))
    rapor şu: bahar yorgunluğu, halsizlik bi de yoğunluk.
    tamam bidaha olmaz, yani devamsızlık hakkımız yok peki peki
    seviyorum sizi :)

    YanıtlaSil
  28. harika olmuş gerçekten...

    YanıtlaSil
  29. Teşekkürler Nihal, ben de mutlu oldum:-)

    Habersiz devamsızlık hakkı yok Bahar:-) Meselâ ben bugünlerde biraz yorulabilirim merak etmeyin diye önceden izin almak lâzım:-)

    Sağ ol Özii:-)

    YanıtlaSil
  30. Aa Güner ikinci yorumuna cevap yazmamışım:-) Kelimelere dans ettirmek ne güzel bir tanım olmuş bayıldım:-)

    YanıtlaSil
  31. Kız iyi güzel de, benim bu kadar blog tanıdığım yok kiiii.
    Ayy daha tanışamadım çok kişiynen.
    Du bu mim hakkım saklı kalsın. Biraz çevre yapınca yazayım ben :oB

    YanıtlaSil
  32. Senden süpek komik bir şey istiyorum haberin olsun:-)

    YanıtlaSil
  33. Güzel bir yazı olmuş:)

    YanıtlaSil
  34. Teşekkür ederim Yaz:-)

    YanıtlaSil