Dünya Saati'nde Ne Yaptık?

Mart 30, 2014

Evin içindeki son dakika koşuşturmalarımız çok keyifliydi. Her şeyleri masaya dizdik. Metehan kitap okumak istedi. Bilgehan'ın oyuncakları vardı. Atıştırmalıklar da olmazsa olmazlarımızdandı.  Any'nin getirdiği mum hemen kullanıldı. (Metehan'ın önündeki bardak, bu fotoğrafta belli olmamış ama mum yandıkça bardak renk değiştiriyordu, nasıl oluyordu anlamadık ama çok güzeldi :) 



Dehşet hikâyeleri dinleyerek geçirdik vaktimizi :) Çok keyifliydi.


Bir taraftan oyun oynayıp , hikâye dinlerken birşeyler atıştıran Bilgehan :)


Bu mumluğu çok severek almıştım, gerçekten de çok şık değil mi?

Ailece güzel bir gece daha geçirdik. Hayatımıza uzuun bir saat kazandırdık. Keşke daha çok yapabilsek.

Eee, bizden başka kimler vardı dün gece Dünya Saati kutlayan?

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Biz de kutlayalım.Kutlayacak daha fazla şey olmalı insan hayatında. Sana imreniyorum çocuklarınla etkinlikler yapmaya çaba harcıyorsun.Ben de yapmaya çalışıyorum ama işten gelincee çok yorgun oluyorum. Bu günleri çok çabuk geçiyor.Değerini bilmeliyiz.

    YanıtlaSil
  2. Heyyy
    bi dakika
    dün dünya saatimiymiş
    nasıl yani?
    anlamadım ben.
    Dünya saatini kutlama günüde mi varmış?
    Eskiden saat varmıydı?
    Kim icat etmiş dünya saati kutlama gününü?
    ay sabah sabah kafamda deli sorular
    :)
    Bi de günaydın :)

    YanıtlaSil
  3. Öncesinden plânlamak gerekiyor Kadriyecim. Ben evde olduğum halde zorlanıyorum, çalışarak elbette daha da güç, ama önceden planlarsan bak göreceksin çok vakit kalacak. Zaten uzun bir şey olmasına gerek bile, yok, çocuklarla yirmi dakika bile çok verimli yaşanabiliyor.

    Bak İnya, devamsızlıktan sınıfta bırakıcam haberin olsun,çarşamba günü uzun uzun anlattıydım konuyu ben, okumuyosun, sonra da bissürü soru , tı tı tı:-) Sana da günaydın bu arada:-) Ay ne nazikim:-)

    http://metebilge.blogspot.com.tr/2014/03/dunya-saati.html

    YanıtlaSil
  4. hihihihihhi :)
    yok yaa okumuştum ben onu ki
    çıkmış aklımdan işte
    hunili olmak kolay mı sanıyosun hem
    :)

    YanıtlaSil
  5. demeyin şöyle şeyler
    jiletlerim baaaaakkk
    :)

    YanıtlaSil
  6. pek keyifliymiş sizinki. uyudum ben hemen :)

    YanıtlaSil
  7. Ha ha ha, tamam tamam İnya, demedim:-)

    Valla o gün o kadar yorgundum ki oğlanlar olmasa kesin ben de karanlıkta uyumuştum Deep:-)

    YanıtlaSil
  8. seni mimlicem demiştiim :) mimlediiim işteeee :)

    YanıtlaSil
  9. Ama ama ama ... Bu çok zor bi mim olmuş Deep, yaslı kemiklerime uygun bir yerden sorsaydın ya :-)

    YanıtlaSil
  10. olmaz yapcan işte
    deep seni mimledi
    sen de yapcan
    bende yapcam
    ama daha fikir mikir yok ortada :D
    sen yapmazsan senin yavrular yapsın :P

    onlara deli demezler hem :D

    YanıtlaSil
  11. A ha ha avukatlıktan iyi kazanılıyo mu bari İnya, du ben de bi el atayım o işe:-)

    YanıtlaSil
  12. Ama ben unuttum ama ya :S
    Ne güzel bir akşam olmuş Handan'cım ,daha nicelerini yaşarsınız inşallah :)

    YanıtlaSil