Pardon Bende Kalmamış da Bir Fincan Enerjiniz Var mıydı Acaba?

Nisan 08, 2014

İki gündür tembellik yapıyorum. Dün akşam saat onda yattım, daha kafamı koymamla uyumuşum, sabaha kadar. Zannedersin ki sabaha dinç uyanırım nerde, akşama kadar uyuyabilirim sanki...

Evim benden ilgi alâka bekliyor. Kalkıp iş koyulmam gerek ama kılımı kıpırdatasım yok.

Kitabı okurken oradaki maceralar bile beni yoruyor, mola veriyorum okumaya.

Biraz enerji istiyorum... Çok şey mi istiyorum bilmem...

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. gunaydın bende de durum aynı çamaşırlar katlanmak için bekliyor, kızım etkinlik için bekliyor, bulaşıklar makineye girecek. ve de ben çooooooooooook yorgunum. alırken iki fincan istermisin : ))

    YanıtlaSil
  2. günaydın. geçirdiğin zor ve üzüntülü günleri düşünürsen, bunlar normal. yavaş yavaş her şey yoluna girecek. boşver, tembellikse tembellik. iş yapmadın diye ev sana küsecek değil ya,bugün de vücudunun sesine kulak ver, dinlen biraz
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. güzel enerjilerimden gönderiyorumm :)
    ama var ya sen tembellik bile yaparken düşünüyorsun, düşünmeden yap :)
    günaydın şeker :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bir alayım seninle paylaşırım Nihalcim:-)

    Ben de aynı şekilde düşünüp dinleniyorum ama toparlanamadım bir türlü Çenebaz, bakalım.

    Ah ben bir düşünmemeyi başarsaydım Baharcım, ah, ah...

    (Bu arada bu üçüncü defa yazdığım yorum, ben yazana kadar yeni bir yorum geldiğinden eskileri silip yenileyip durdum:-)

    YanıtlaSil
  5. canım bahar , yaşanılanlar, bitmeyen tekrar eden süregelen işler yüzünden yorulman gayet normal bir durum , yorulmaman ve tembellik etmek istememen anomalik olurdu,
    çenebazın dediği gibi , bugün boşveeer günü olsun , yemeği dışarıdan söyle, ev bir gün daha durur, sen sıcak bir çay yap kendine , lıkır lıkır iç, hatta bir güzel de battaniye çek üstüne şöyle bir yarım saat bir saat şekerleme yap ,

    hepsi yerine gelir..

    kır fincanı boş ver gitsin ....
    any :)))))




    YanıtlaSil
  6. Aradığın enerji burada ayol..Hava çok güzel güneşli..Giy spor ayakkabılarını al fotoğraf makinenide yanına ..Renkleri, doğayı, insanları çek..Pırıl pırıl olsun..Keyfin yerine gelecek emin ol:):):)

    YanıtlaSil
  7. aynı şekildeyim bende üç günün uykusuzluğu var çok fena hissediyorum kendimi bulursan enerji bana da yolla hayrına:((

    YanıtlaSil
  8. Suan mayismis vaziyetteyim .....

    YanıtlaSil
  9. Böyle hissetmen çok normal. Yaşadığın acı çok taze henüz. Ama geçecek, iyi ki geçiyor, yoksa yaşamak için nasıl enerji bulabilirdik ki.

    YanıtlaSil
  10. ki gündür o moddayım zaten Any, çıkamıyorum bir türlü... İşler biriktikçe de bu sefer sıkılıyorum, ama bak bu saat oldu hâlâ bir icraat yok bende.

    Kadıköy'e inmek zorundayım öğleden sonra, belki çekerim birşeyler Yaz.

    Bulduğum an yollayacağım Sevdacım. Bilge iyileşmiştir umarım biraz daha.

    Aynen Mehtapcım.

    Haklısın Kadriyecim.

    YanıtlaSil
  11. Hava değişikliği falan mıdır nedir bilmıiyorum ama aynı halsizlik bizde de var ...
    iş yerinde hepimiz ayrı bir şekil mızmızlanıyoruz :)

    YanıtlaSil
  12. Yaz saatine de alışamadık herhalde, havaydı saatti derken ters köşeye yatıyoruz Nesrincim. Hayır yatabilsek sorun olmayacak da:-)

    YanıtlaSil