Masal

Eylül 02, 2005

Genç kız delikanlıya rastlayabilir bir Eminönü-Kadıköy vapurunun güvertesinde. Bakışabilirler uzaktan. Ve daha sonra karşılaşabilirler Kadıköy'ün ara sokaklarında yeniden. Sanki çok yakın birisi gibi gelebilir karşılaştığı, bir gülümseme oluşabilir kendiliğinden. Tanışabilirler.

İşte herşey böyle oldu. Tam 14 yıl önce.

Seni seviyorum.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Handan filmlerde izlediğimde "Gerçekten böyle karşılaşmalar ve tanışmalar olabilir mi? " diyordum...Demek olabiliyormuş...

    Size ömür boyu mutluluklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Mutluluğunuz , sevginiz hiç bitmesin...

    YanıtlaSil
  3. imkansız diye bir şey olmadığının kanıtıydı yazılmış satırlar ve "kıymetlim" dediğim bir masal prensim oldu benim de:))
    sevgiyle...
    masalınızın sonu gelmesin hiç...

    YanıtlaSil
  4. YOK CANIIIM
    GERÇEKTEN Mİ
    NE MUTLU SİZE
    FİLM GİBİYMİŞ

    YanıtlaSil
  5. Sevdiklerinizle birlikte çok yıllar.......

    YanıtlaSil
  6. yaaa kıskandım ama,ben de istiyorum Türk filmi aşkı.

    YanıtlaSil