La Tortura

Eylül 27, 2005

















Bu sabah dans etmek istiyor canım....

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. ana...bu da oynak ben gibi herhalde...
    kız göbek atalım beraber...sende sever misin?ben müzik duymayayım...hemen başlarım...aynı bu hatun gibi....hele birde darbuka falansa...romanlıkta yok ama...neden böyleyim bilmiyorum valla handan.....allah....60...70.....80...hadi handan...ne oturuyosun...kalk ..hani birde şu olay vardır...düğünde falan illaki kaldırmaya uğraşırsın birilerini...AY HADİ KALK OYNAYALIM..TEK BAŞIMA OYNAMAM BEN FALAN diye.....ben başladım şimdi oynamaya...canım isterse handan..ya bloga oyun havası koysam olur mu acaba?nım nım nırınım nım nırı nım.çıkı çıkı çık çık...çıkıyom hadi blogundan...bi süre kafanı dinle...gelirim gene....:)

    YanıtlaSil
  2. Ben oturmuyorum zaten Daisy, genelde ilk kalkan ben olurum hep ayağa. Zevk aldığım birşeyi yapmak için başkalarının keyfinin gelmesini bekleyecek değilim, hayat kısa, en önden ben atlarım :)Onun için diyet kolamı koklar gelen giden ,içinde birşey var mı diye...

    YanıtlaSil
  3. ben objection u bir şeye değişmem o klibi hele süper.. kuşumla az oynamadık dinleyip dinleyip

    YanıtlaSil