Tek

Eylül 28, 2005

Bu çorapların tekleri nasıl da çeker giderler arkalarında bir iz bırakmadan. Elimde dizi dizi bir işe yaramayan, terkedilmiş çorap tekleri, boynu bükük, diğer yarılarını arayan.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Ben de çözemedim daha bu durumu Handan...

    Kaybolanların teklerini bulabilmiş değilim henüz...

    Diğerlerini de ben yolladım:))

    YanıtlaSil
  2. Yok onlar sırra kadem basıyorlar, kaçan kurtuluyor. Hele çocuklarınki minicik minicik, bul bulabilirsen.

    YanıtlaSil
  3. belli ki anlaşamıyorlar, çiftlerin arasına girmeyelim derim =)

    YanıtlaSil
  4. Aaa,başkalarının da çorap tekleri kayboluyormuş,yaşasın!Ben de artık ecinnilere karıştığımı düşünür olmuştum.Iki yıldır hala bulunamayan en az 5 tek çorabım var:)

    YanıtlaSil
  5. Valla Oky,sen de haklısın. Yani belki mavi çorabın hayali hep kırmızıyla birlikte olmaktı, görücü usulu birleştirmiş birileri, onlara soran olmamış .Hayatlarını yaşasın çocuklar...

    YanıtlaSil
  6. Ebru , o gidenler geri dönmez artık, diğerlerini de bırak gitsinler...

    YanıtlaSil
  7. günaydınnnnnnnn
    ay başka derdimiz kalmadı...şimdi sabah sabah senin çoraplarını mı arayacağız handancım.....bak şimdi...ben biliyorum nerede olduklarını desem sana...şimdi git çamaşır makinesinin yanına...aç onun ağzını..yani kapakını..he işte ..o yutuyo...ben biliyorum işte...canavar onlar...benimki elektrikte veriyo bana arada....valla bak...yapamadı servis..benim çamaşır makinemde bana benziyo işte....bol elektrikli...
    ay handan...nelerden konuşturtuyo bana sabah sabah...çorapmış....ne bilim ben ya çorapların nerede...ilahi sen...:)

    YanıtlaSil
  8. Ah Daisy son ümidim de sendin, yıkıldım artık, insan Handancım sana yenilerini alırım der di mi.. Tı tı tı..

    YanıtlaSil