Kahvaltı

Eylül 26, 2005



Daisy, buyur canım, bahçede brunch yapalım.

Sabah uyanamayıp kahvaltı hazırlayamayan bazı şahsiyetler de gelebilir, bu seferlik izin verdim :)

Canım davet beklemeyin, gelen otursun, aaaa...

Afiyet olsun :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. nihah! hınf hınf..

    * bazı şahsiyetler denilen kişi olarak zupermen kendi zor tutar ve sırf handan'a gıcıklık olsun diye kız kulesinde "360 derece İstanbul" sloganıyla brunch yapar!.. kıskananlar çatlasın..

    YanıtlaSil
  2. snıf,snıf..
    mmm...
    kek ne'li ?
    ince belli bardak isterük :))

    YanıtlaSil
  3. Görmeden inanmam züper, geç bunları geç...

    YanıtlaSil
  4. Kek limonlu asmakilit. Tabi sen istersin de ince belli bardak olmaz mı, hemen .

    YanıtlaSil
  5. Kekte çok güzel görünüyor açıkçası,gönderirseniz hayır demem doğrusu :-))).Düzce'yede 1 dilim ayırırsınız umarım.

    YanıtlaSil
  6. Tabi Nilüfer, sana da ayırıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. ya şey var mı, rafadan yumurta? ben çok severim de.. epeydir de yemedim :( varsa gelirim bak "360 derece İstanbul","kız kulesi" filan unuturum bunları da.. bi daha söylemem.. var mı? gelim mi?

    YanıtlaSil
  8. KIZ BEN SENİ YERİM ÖNCE...SONRA O SOFRADAKİLERİ YERİM...ay ben ne oldum şimdi?ne oldum delisi oldum...havaya girdim bak şimdi.....inmezde benim havam öyle kolay kolay.....
    bak ne dicem...züperi falan çağırma....o yemesin ...aç kalsın....kız kulesinde mi yapıyomuş kahvaltısını anlamadım.tam okumadım yazısını..pek okumuyorum zaten onun yazdıklarını.....otursun yapsın o kulede kahvaltısını..istanbulda başka yer kalmamış gibi..gitmiş denizin ortasında kahvaltı yapıyo adam...

    canımsın ya...kız ben bi gün o sofrada oturup;sana naklen yayın kahvaltı yapmazsam ne olayım?
    ne olayım handan?sölesene kız?bak ben bulamam şimdi olacak bişey....
    kek olayım....limonlu kek...Dan kek daisy....
    DOYDUM BEN...GİDİYORUM ŞİMDİ...SANALDA OLSA ;GÜZELDİ KAHVALTI...MERSİ CANIM...ay gene bağrınıyorum..pardon...hadi ben gidiyorum bloguma...ortalığı karıştırayım biraz.... :)

    YanıtlaSil
  9. Züper canım, sen hem sofraya bir eline sağlık, sağol deme, hem de yumurta iste. Kızkulesinde veriyorlarmış, rafadan rafadan yersin artık 360 derece.

    YanıtlaSil
  10. Afiyet olsun Daisy, gerçeğine de beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. günaydin handan, ay pardon ne günaydini, uff bu ne kahvalti böle agzimiza layik, ben uyuya kalmisim yaa:=)))

    görüsürüzzz

    YanıtlaSil
  12. benim yaa sima:=)

    YanıtlaSil
  13. Gel Simacım, yeniden çay demledim, keyfe devam :)

    YanıtlaSil
  14. o canıııım kahvaltının tadına ancak ben baktım. Nekaaddrr şanslı olduğumu düşündüm.kahvaltı süperdi ama kahvaltıya asıl tad veren bi başka şey vardı...O GÜLEN YÜZÜN YOKMU HANDANIM BİLMEM KAÇ KAHVALTIYA DEĞER ARTIK. Canım arkadaşım seni seviyor ve öpüyorum. SELMA

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Zeze, bu pazartesi kahvaltısı bi kere :)

    Haklısın, sofraya ekmek koymayı unutmuşum, bunca hatun farkedemedik bak (züper sen kızkulesindeydin, onun için saymıyorum, alınma şimdi hemen)

    YanıtlaSil
  16. Selmacım, ne güzeldi kahvaltı keyiflerimiz. Hele üç karnıburnunda hatun olarak yaptıklarımız başka bir alemdi. Kahvaltıdan sonra masayı bile toplayamadan kalıyorduk öyle. Hamileliğin bulaşıcı olması ne kötü, hizmet edecek kimse bulunmuyor :)

    YanıtlaSil
  17. tüh ben galatada içmeye gitmiştim, sabahın köründe çıkarsan evden hem kahvaltıyı hem geyiği kaçırırsın. tühki ne tüh yaa :( çok üzüldüm vallaa... hadi ben görmedim görmedim, benim payımı neden ayırmadınız peki? he neden? neden?
    Yiyemesekte yiyenlere afiyet olsun.. Bu arada serin bir istanbul gecesinde galata köprüsünde içmenin doyasıya mutluluğu ile sizede iyi geceler dileyeyim...

    YanıtlaSil
  18. Sen zaten gayet güzel bir keyif yapmışsın sir, bir dahaki sefere beklerim efendim.

    Galata köprüsü ha .. Of of, şimdi İstanbul'da olmak vardı anasını....

    YanıtlaSil