İhtiyaç

Eylül 14, 2005

“Bak, bir şeye ihtiyacın olursa hiç çekinme söyle” dedi telefondaki ses. 40 derece ateşliyim, çocuklarım da hasta üstelik, kocam evde bize yetişmeye çalışıyor. Ayakta duramıyorum. Daha ne söyleyeyim Allah aşkına? Onu da sen anla…

(Şu anda hasta değiliz, eskiyi hatırladım birden, yanlış anlaşılmasın :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Çok doğru ya...Neden hep öyle söylenir ki? Geçiştirmek için herhalde:)
    O cümlenin altında yatan ana fikir şudur:
    "Ben bunu nezaketen soruyorum.Benden bir şey isteme"

    Şu ana kadar ben hasta olduğumda ailem dışında birisi de bana "Sana nane- limon kaynatayım, sana çorba yapayım" demedi..

    "“Bak, bir şeye ihtiyacın olursa hiç çekinme söyle” der giderler genelde...

    YanıtlaSil
  2. (Aşk böcüğü )
    Damarıma bastınız, hele bir de ailenden uzakta başka bir şehirdeysen, o nezaketen sorulan sorular nasıl yaralar insanı???

    YanıtlaSil
  3. Evet arkadaşlar, hem de aileden uzakta olunca çok zor oluyor. Oysa insan nasıl da çaresiz kalıyor. Hele bir de çocuklar varsa.

    YanıtlaSil