Fal

Eylül 27, 2005


Bugün canım fal bakmak çekti, ama kime nasıl kahve falı bakayım burada.. Hımm, şöyle yapayım,ilk gelene bakacağım :)

Diğerleri de 22 ile 314 arası bir sayı söylesinler, onlara da çıkan sözleri yazacağım. Haydi bekliyorum bakalım :)

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. Benim için bakar mısın Handan? Bir dileğim var da.

    YanıtlaSil
  2. merhaba handan, dün uyku sersemi yazdim birseyler:=)) fallar falan bugün, bende bir sayi söyleyeyim, 27...ama güzel seyler isterim ona göre:=)) hoscakal...sima

    YanıtlaSil
  3. Bende isterim :) 22'den başlaması şart mı? peki o zaman 28 olsun :)

    YanıtlaSil
  4. ben ilkleri sevirim 22 diyorum...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Burcu, akşam olup etraf sessizleşsin, falına bakacağım..

    YanıtlaSil
  6. Eveettt, kahvemi içtim (Laf aramızda hiç de kahve içesim yoktu ya, biraz zorla içtim)gelelim fala.
    Bakın önceden söyleyeyim, öyle çok anlamam faldan falan, eğlence benimkisi.

    Burcu canım ne için kapadıysak bu falı, dileğin oluyor, açamadım zira hala fincanı. Şimdi normal koşullarda açmam ben bunu ama, o kadar beklettim seni bakayım bari.
    (Bu arada gerçekten çok sıkı yapışmış)

    Kocaman bir göz çıkmış hanende, ama bu kimsenin gözü değil, sanki sen birilerini bekliyormuşsun gibi. 2 Ekim de güzel bir haber alacaksın bu beklediğin kişiden, sevinç gözyaşı döküyorsun(Allah'ım azıcık aklım olsa 2 ekim demem ya, napalım bu iki ekim olmazsa gelecek yılınkiydi diye bişiler diyeceğiz artık) Tabi ben adam diyorum, sen ne bekliyorsan ona yor. Bak bu kişi (şey, her ne ise) şu anda yerine bağlı gözüküyor bacaklarından ama uzun vadede uçakla gelme planları yapıyor.Ve yine uzun vadede harika bir yol gözüküyor,gerçekten cıvıl cıvıl, sevgi dolu bir yol.

    (Ya bu sefer de anlatacak bilimum şey çıkacağı tutmuş, her zaman gözümün içine bakanlara diyecek birşey bulamam)

    Sana bir haber geldi gelecek, üç sevdiğinden(üç kişilik bir aile olabilir, kalpler bitişik zira).

    Küçük bir adağın var, gerçekleşecek.

    Haberlerin gelip gittiği bir dönemdesin.Mail trafiği mi desem, ne desem, güzel ve heyecanlı bir trafik bu.

    Yıl sonuna doğru çok istediğin bir yere gideceksin.

    Baş harfi R olan birisinden bir iyilik var sana.

    Bir de T harfli birisinden küçük bir keyif.

    Tabakta iki dileğin gerçekleşiyor çıkmış.Ve yine o birisiyle kavuşurken çıkmışsınız.

    Biraz kalabalıklardan sıkılmışsın. Ama onlardan pek kaçış yok.

    Genel olarak güzel çıkmış falın.

    Gidip yıkıyorum şimdi bu fincanı.

    Okuyunca haber ver, merak ederim ben şimdi.

    İstersen söyle silerim buradan.

    İşte böyle efendim. Benden bu
    kadar.

    YanıtlaSil
  7. Sir lunkfu the second, şimdi gecenin bir yarısı gelip, vahlanma yine diye yazıyorum bunu, sen bırak sayını, ben sabaha yazarım seninkini...

    YanıtlaSil
  8. Bende 146 diyorum.Handan Burcunun ricasını kırmamışsın ,kahve içtiğin bir gün benim yerime içip bir falda bana bakar mısın ? :-)))

    YanıtlaSil
  9. Nilüfer, o sayfada şiir yok, başka bir sayı alayım senden.

    Kahve içip keyfimin olduğu bir gece sana da fal bakarım, söz.

    YanıtlaSil
  10. Handan, çok teşekkür ederim sana. Zaman ayırdığın için ve canın istemediği halde kahve içtiğin için. Çok da güzel şeyler söyledin, seni gelişmelerden haberdar ederim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Bir şey değil Burcu, umarım yerine gelir dileğin.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. 222 desem.Son yorumu ben sildim çünkü yine 146 demişim.146 da neden bu kadar takıldım bilemiyorum :-))

    YanıtlaSil
  14. Handan 2Ekim'de süper bir teklif aldım:)

    YanıtlaSil
  15. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »

    YanıtlaSil