Yorumsuz

Eylül 16, 2005

Şu yabancı reklam yorumlarından kurtulmak için şifre koyduğumdan beri bloğa, yorumlara bakarken ruh halim garipleşiyor. Mesela hiç yorum yazmamın gerekli olmadığı bir yazıya sırf şifre az ve öz harften oluşuyor diye yorum yazmak isterken buluyorum kendimi. Hayır ne zaman yazacak olsam kargacık burgacık onlarca harfle karşılaşıyorum, o sinir ediyor.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Evet, senin dediğin de doğru ama nereye kadar:))

    Bazen sana yorum yazacakken vazgeçebiliyorum..

    Haberin olsun...

    YanıtlaSil
  2. Ya haklısın Ece, dikkat edersen ben de biriktirip cevap yazmaya başladım. Her an kaldırabilirim. Ama bazen bir gecede 10-15 yabancı yorum geliyor, sinir ediyor beni.

    YanıtlaSil
  3. Sen de haklısısın..
    Off.. Çok karışık yine:))

    YanıtlaSil
  4. Tamam Ece'nin hatırı için kaldırdım harfleri, napalım silerim artık alakasız reklamları :)

    YanıtlaSil
  5. Saol Handan'cığım..

    Artık rahat rahat yorum yazabilirim <:o)

    YanıtlaSil
  6. Eh , yorum yazmadığın gün başına ekşirim artık :) Bahane kalmadı :)

    YanıtlaSil
  7. Birşey değil white lafı mı olur. Söyleseydiniz ya daha önce. (Hele bi yorum gelmesin bak ne kapris yapıyorum bundan sonra :)

    YanıtlaSil
  8. günaydıın
    sende sabah kuşusun anlaşılan . tabi çocuk okula gitti sende uyanıksın değil mi bende öyle. bugün işe de geç gidicem. günün aydın olsun Handan.
    Yazılarınla içimi aydınlatıyorsun. İzninle seni seviyorum diyebilir miyim?

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim , ne güzel bir sabah mesajı bu. Diyebilirsin tabi ki :) Ben de seni seviyorum nymphia.
    Güzel bir gün geçir.Güneşin olsun gönlünde.

    YanıtlaSil
  10. ama maalesef ki bu yazdığın yorumdan anlayamadın nasıl yapacağımı. bu html kodlarıyla mı oluyor öyleyse hiç anlamıyorum onları.template de iki bölüm var
    edit current
    pick new
    hangisi ikisindede öyle bir yer yok ??

    YanıtlaSil
  11. Edit current e gir. Aşağıdaki sayfanın altlarına doğru ilerle. en alta yakın bir yerde bulacaksın dediğimi.

    YanıtlaSil