Söz

Eylül 19, 2005

Bazen "Tuzu uzatır mısın?", "Film seyredelim mi?" gibi manalı cümlelerin dışında konuşmak o kadar saçma geliyor ki. Korkuyorum kendimden.

"Ben şöyle düşünüyorum."
"Bunu dinlerim."
"Çocuk yetiştirmede..."
"Harika şeyler vardı indirimde hepsini denedim.."

Ne yani? Nereye götürüyor bu bizi?Hiç.

Susup oturalım işte...

"Kapıyı kapa!"

Bitti...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Ehühe sadece benimle takışmıyorsun demek ki :)..
    Şaka şaka kaçtım ben :)

    YanıtlaSil
  2. yaa handan...bulamadım ben...akuro kurusavan 'a yazdığın yazıyı aldım ben üstüme..bak şimdi..gene yanlış bi yazıyı aldım di mi?NERDE KIZ ŞİİR FELAN...TARKANA ASILMIŞIN 2 SAAT....he şeyi okudum ama ..hani demişin YELLOW CADISI OLSADA KEPENKLERİMİ AÇSA demişin...oldum bak gene ben...geldim yani...ben bir iki gün sonra falan geldim burayada sizin haberiniz yok..cim buldu beni..ben ses etmeden yazıyordum....hem feminen niktende kurtuldum be ya..ne o öyle...YELLOWDAİSY..ıyyyyy...şimdi unisex oldum..bak gene ayıpça bişi yazdım.....pardon missss...
    EEEE HANİ NEREDE BANA YAZDIKLARIN...O KADAR MI?KEPENK AÇMAYA MI İSTİYON BENİ SADECE...AŞKOLSUN HANDAN..TEPENE EBABİL KUŞU KONSUN EMİ......
    ben varya ben...ronam yazcam burada....blogcu.comu tümden çökertcem bu sefer.....uslu duruyorum bugün..yol yorgunuyum şimdilik...bak ..mektup yazdım sana farkına varmadan...EEEE HANİ KAHVEM....KURU KRU BOĞAZLA ÇEMKİRTİYOSUN BENİ BURALARDA.....
    ÇEMKİRTMEK:BAKINIZ M.LAUROSSE..CİLT:5 SAYFA:97.
    BU AÇIKLAMAMDA TÜRKÇENİN BEKÇİLERİNE ŞEKERİM....BİLMEYEN VARSA ÖĞRENSİN HESABINA...
    ay ben gittim handan...servis yok burada....gidip bi kahve alim ben....sende bana gel...falı ben bakayım sana....herşeyi söylim....ay bi kendime faydam yok benim ya ses etme..... :)

    YanıtlaSil