Çekişme

Eylül 24, 2005

Sen "sen" olarak kalacaksın hep, ben de "ben". Arada bir kaçamaklarda "biz" olacağız. Sonrası...

Sonrası halat çekme yarışı.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. car car car...gırççççççççççççççç...tak tuk.....abla...açtım kepenkleri...bir su silim şimcik yerleri.....çay sölim mi abla...he abla....

    senin temizlik bitti galiba...oyuna başlamışın...kız ip atlarmıydın çocukken...birde don lastiğiyle oynardık...birde sek sek..birde yakan top..birde kuka...birde saklambaç...birde evcilik...yazayım bi gün böle bi yazı..halat çekme demişin ya..ordan geldi aklıma..tabi senin yazının derin bir anlamı varda ;benim yapacağım yorum bu kadar olur işte....
    hadi şekerim....günün şekerli olsun......çocukların uslu;kocanda romantik olsun bugün.... :)

    YanıtlaSil
  2. Amiin :)Sana da günaydın Daisy.

    YanıtlaSil
  3. Ama işte handancım yaa. Benim de aşk arayışım şu senin yazdıklarını aşabilir miyim diye..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ufuk, aşılabilecek birşey olacağını sanmıyorum,insanın tabiatına aykırı bence. Yapılabilecek en iyi şey iki tarafın eşit şekilde asılması halata..

    Evet Çiğdem, sonrası bir şenlik bir şenlik :)

    YanıtlaSil
  5. Tek dileğim mücadale centilmence geçsin:)Bir de ip hiç kesilmesin, iki tarafta oyundan zevk alsın, yeri gelinceiplei bırkıp birbirine sarılsın.. (her tarafımdan iyimserlik akıyor)

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin Uskumru, çok iyimser olmuş gerçekten de ama neden olmasın? Hoşuma gitti bu yaklaşım :)

    YanıtlaSil