NOTHING ELSE MATTERS

Eylül 23, 2005


So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters
Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know
So close no matter how far
It couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know
I never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters
Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know
So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No, nothing else matters

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. İşte budur...

    Metallica 'dan "Nothing Else Matters" ... O güzel şellale resmi...

    Daha ne olsun...

    YanıtlaSil
  2. Şarkıyı da bulayım, ondan sonra tam olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Evet, şarkıyı da ekledim, güzel bir cuma keyfi için herşey tamam artık :)

    YanıtlaSil
  4. Bizim aşk hikayemizi hatırlıyor musun handan? :)Bu bana çok iyi geldi...

    YanıtlaSil
  5. Evet hatırlıyorum sevgili Gün, iyi geldiğine sevindim, günlerdir yazdıklarını okuyorum ama ne yazık ki rahatlatacak birşey bulamamıştım seni, en azından bu kadarı güzel denk düştü .

    YanıtlaSil
  6. handancım;
    kusura bakma..valla kafayı yedim az evvel msnde...biriyle uğraştım...o beni tanımıyomuşşşşşşş;ben onu hiç tanımıyorum....çözmeye çalıştım..çözemedim..arada sende gitmişin...ondan yani....kızma bana tamam mı?...bir arada düştüm hattan..senin yazdıklarını okuyamadım...ben çok kızarım böyle birşeyede;ondan açıklama yapmaya geldim sana...tamam mı?kızmadın dimi handan?he handan?di mi handan?bak gelecem yarın sabaha kepenklerini açmaya.....iyi davran bana....ağlarım bak......

    YanıtlaSil
  7. Kızmadım Daisy , nereden çıkarttın, öyle şeyleri kafama takmam ben.
    Ama bak saat 9 oluyor, yine geç kaldın....

    YanıtlaSil
  8. çok yakın ne kadar uzak olsa da
    kalbimden uzak değil ya nasılsa
    güvenelim her zaman kim olduğumuza
    ve her şeyi boşver bunun dışında

    super bir şarkı

    YanıtlaSil