Oğlum Okula Başlıyor

Eylül 12, 2005

Bir minicik top böceğiydin sen. Daha doğduğunda ciddi bakışların vardı. Herşeyi biliyor, anlıyor gibiydin. Yumuk yumuktun. Ben de yumururdum seni .
İlk gülümseyişin içimin aydınlanması oldu. İlk "agu" heyecanım. Yakaladığın ilk oyuncak gururum. İlk yürüyüşlerindeki kahkahalarla hatırladım yürümenin keyfini. Seninle anne oldum. Dünyam boyut değiştirdi.
Elele markete gidişlerimiz dün gibi. Derin nefes çekip içine "Ne kadar güzel bir gün değil mi anne?" deyişin. Karıncalara poğaçandan verişin.
Seni çok seviyorum okullu oğluşum benim. İçindeki heyecan, sevgi, cıvıltı hiç eksilmesin.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. duana içtenlikle katılıyorum. benimde minik kuşum bugün 5. sınıfa başladı Allah hepsine zihin açıklığı versin

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu, darısı başımıza, biz yuvaya başladık ama okul heyecanı bambaşka...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel kızlar, biriniz geçmişim biriniz geleceğim, hepimiz keyifle büyütelim çocuklarımızı, onların nice güzelliklerini görelim.

    YanıtlaSil
  4. ne mutlu sana... damatlıklarını göresin... :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim mercan.

    YanıtlaSil