Dua

Eylül 19, 2005

Allahım
Çocuklarımı güzel yetiştirebilmem için bana
Güç, kuvvet
Sağlık, sıhhat,
Akıl, fikir,
Ve
Sonsuz sabır
ver.
Amin.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Amin bütün annelere, sana ve bana da

    YanıtlaSil
  2. Anne yada baba olmak böyle bir şey herhalde...
    istediğin sağlık (= sıhhat) , güç ( = kuvvet), akıl, fikir ve sabır hep çocuklarını iyi yetiştirebilmek için...

    YanıtlaSil
  3. Bu arada Allah dualarını kabul etsin...

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Allah hepimizin dualarını kabul etsin.

    YanıtlaSil
  6. White, nereye kayboldun bakiim sen.. Tamam habersiz falan giriyorduk içeri ama, insan evi söküp götürür mü, Allah Allah...

    YanıtlaSil
  7. yeterince çocuk var bu vatanda .mademki korku var doğurma .zaten çocukların ruhsal gelişimi başlayınca . her şey çok zor oluyor. .onun için imkanlarını çok geliştir ip öyle çocuk yapın veya yurtlardan alın derim .

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Ayyerus, korkum olduğunu sanmıyorum, onları en güzel bir şekilde yetiştirmeye çalışıyorum sadece.
    Haklısın yetiştirme imkanı olmayanlar çocuk yapmasın , ama o da benim burada söylememle olacak birşey değil ne yazık ki..

    YanıtlaSil