Arada

Eylül 20, 2005

Ne kendimi feda edebiliyorum senin için. Ne senden geçebiliyorum. Kısıldım.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. kız ...sabahın köründe atmışın kendini aynı ben gibi simanın bloguna.....ne dolanıyosun ortalarda...kalk kocana çay koysana..sofrayı bile hazırlamamışındır sen şimdi..KISILMIŞMIŞ...dolanma buralarda..ben dolanıyorum herkesin yerine...ay günaydın handan...demeyi unuttum....açtım bak kepenklerini...hadi siftah benden..bereketi allahtan....gel bana...süpriz yapabilirim bugün sana...korkutcam seni..bi ayılayım....

    YanıtlaSil
  2. Kahvaltımızı ettik canım, keyif çayımı içiyorum. Buyur gel.

    YanıtlaSil
  3. Ne yardan ne serden vazgeçebiliyorsun ha :)))

    YanıtlaSil
  4. Sana da günaydın Nymphia.

    Evet Ece, bencilliklerle fedakarlıkları dengelemek zor. Arada kalıyor insan.

    YanıtlaSil
  5. Ufuuuk, bişi demiycem sana.

    Çiğdem, Gün, ay ne güzel hiç olmazsa yalnız değilmişiz.

    YanıtlaSil