?

Eylül 25, 2005

Kapılar kapandı... Anahtar saklandı... Kimse bozuntuya vermiyor...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. kız handan?kapıda mı kaldın?bende var yedek anahtar....vediydin ya bir ara...ben açarım senin kapıyı....
    GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN PAMUK ŞEKERİ.....kız handan bi gezdim dün bi gezdim...ortaköy;taskim.....sende geleydin keşkem...ah keşkem ah keşkem....
    HANİ ÇAY....HANİ PÜSKİVİT....AY HANDAN.....YOK BİŞİ GENE...İNSAN BARİ RESMİNİ KOYAR BEN İÇİN...BAK TANSİYONUM DÜŞTÜ.....düştüm bak..allah düşürmesin....gittim ben......ay ay...düşüyorum handan...tut ellerimi....:)

    YanıtlaSil
  2. Sen Ortaköy pazarından bişiler de almışsındır şimdi. Ah ah, ben de İstanbul'da olmak istiyorum :(

    Dur ben şimdi hazırlayacağım kahvaltı. Züper de istiyordu zaten. Az sonra hazır olur.

    YanıtlaSil