KÜÇÜK ŞEYLER BİZİ MUTLANDIRAN

Eylül 07, 2005

Aşk böcüğü beni ebelemiş, teşekkür ederim. En sevdiğim oyundur zaten güzel şeylerin listesini yapmak.

1- Sabahın ilk saatlerinde bahçede oturup kuş seslerini dinlemek.

2- Oğluşları uykularında seyretmek.

3- Can'ın komik yorumları (Anlatsam roman olur)

4- Annemin telefondaki gülümseyen sesi.

5- Kardeşimle konsere gitmek.

6- Yağmurda çıplak ayak su birikintilerine basmak.

7- Gecenin geç saatlerinde oturmak, kitap okumak,kendimle başbaşa kalmak.(Belli etmeden madde sayısını arttırıyorum:)

8- Sevdiklerime sımsıkı sarılmak

9- Güzel şarkılar

10- Durağa gider gitmez otobüsümün gelmesi.

Hımm, ben de Zeze, Yansımalar ve ... (Çiğdem) i ebeliyorum.


Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. merhaba handani
    bende gezerken bu ebeleme yi gördüm akşam ve kendimi ebeledim önce:)) sonrada 3 kişiy. sabah ta gezerken ne gördüm!!! zeze yi de ebelemiştim sende ebelemişsin. satine baktım sen benden önce mi ebeledin diye . ı ıh ben 11 33 de sen 11 47 de yanii öylece bıraktım. napalım ikikere ebelenmiş olsun:)) (hatta kendini mutlu eden 20 şeyi yazabilir değilmi çok şanslı) sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Ben de gördüm nymphia ve aynı senin gibi düşündüm, zeze sen 20 madde yazacaksın canım :) Dur gidip haber vereyim, o benim bloğa gelene kadaaarrr...

    YanıtlaSil
  3. Oğluşları uykularında seyretmek.
    bu ne kadar güzel bir ifade...bizlerede nasip olur inşallah

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim milkboy, umarım sen de yaşarsın bu güzel duyguyu.

    YanıtlaSil