Dört Ayın Muhasebesi

Eylül 15, 2005

Elime kağıdı kalemi alıp oturunca kafamın içinde kıyı köşe karıştırıyorum sanki. Bazen hiç ummadığım şeylere rastlıyorum. Hoşuma gidiyor.
Unutmak diye birşey yok aslında. Kalabalıkta gözden kaçanlar var sadece. Buraya yazmaya başladığımdan beri yeniden kavuştum şiirlere, yazılara, sözlere. Yeniden müzik dinlemeye başladım. Sabahları yataktan kalkmak için bir amacım oldu.
Kaybettiğim Handan'ı teker teker topluyorum aklımın gizli köşelerinden.
Mutluyum.

Yazdıklarımı okuyan, yorum yazan ve güzel yazılarıyla beni başka diyarlara sürükleyen herkese teşekkürler.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. evet.
    şu blog dünyasının bize kattıkları ve içimizde uyandırdıkları bunun getirisi olarak; kalemimizi(klavyemizi=)) elimize almamızı sağlaması; mükemmel bir duygu ve bir mutluluk benim için..

    katkılarından dolayı, hepimize teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Enteresan bir buluşma oldu bu,ikimizin arasında..
    Harika :))

    YanıtlaSil
  3. Tüm Dökülen kelimelerin şerefine o zaman... Devam etmeli Handancığım:)

    YanıtlaSil
  4. merhaba metebilge
    blogcu comdaki lifeless bloguna bir bak istersen
    tanıdık birileri var orda :)

    YanıtlaSil
  5. sende iyiki varsın Handan . bizden de sana kocaman teşekkürler. birde bana yardım eder misin şu blogger hakkında hiç bilgim yok nasıl yapılıyor bu meret anlamadım gitti

    YanıtlaSil
  6. Erol, gerçekten bize kattıkları inanılmaz blog dünyasının.

    Asmakilit, kompostoydu yaptığın :)

    ... , devam etmeli gerçekten de. Bloğuna yorum yapamadım bu sabah, uğraşıp durdum, meğer üye değilmişim.

    Cim, bloğundaki yazını okuduktan sonra, müfettişlik günlerim aklıma geldi, arkadaş listene baktım, efendim o avatar başka kimsenin olamaz diyerek buldum hatunu. Ama sesimi çıkartmıyorum henüz, dönsün bi tatilden, fırçalıycam onu. Teşekkür ederim haber verdiğin için.

    Nimpi (ay valla her yazışımda harfleri karıştırmaktan ben de nimpi demeye karar verdim :) bloğuna yazmaya çalıştım ama yine yardımcı olabileceğim şeyler olursa söyle yeter.

    Duygu, güzel bir buluşma noktası gerçekten de.Hepinizi tanımış olmaktan çok mutluyum.

    YanıtlaSil