Bugün

Eylül 23, 2005

Çamaşır, ütü, yemek, temizlik..
Evde yine bir şenlik bir şenlik....

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. GÜNAYDIN İŞVERENİM;HANDANIM;BAL ARISI;PAMUK ŞEKERİM;
    maaşa zam isticem...ondan yıkama yağlama yapıyorum ....kız bi bu şablonu buldum ...yok şöyle çafçaflı;çarşafımsı bi blog...ya biz yazıyoruz devamlı tepede birikiyo ya yazılar...sinirime dokunuyor..neden yan yana yazamıyoruz handan...
    senin temizlik bitmedi galiba...kız ne pislettin evi o kadar...ama 3 erkek var evde tabi...o küçükler yeter zaten.....benimde var başımda bi tane ...deliriyorum bende...elimde yer bezi...
    sabah kargalar şitlerini yemeden gelemiyorum artık...idare edecen patron...ama geliyom bak hemen sana...bi dolanıyım blogunda şimdi....hadi sende kaç gel bi kahve..çok sayıkladık handan..inşallah bi gün karşılıklı bir fincan kahve içeriz senle...valla bak..çok içten söylüyorum...hadi gidiyom ben...
    kız handan..sana ben gibi yorum yazan varmı?yazılarınla alakasız...ben böyleyim handan...idare etçen beni... :)

    YanıtlaSil
  2. Sen bu saatte gelip maaşa zam zor alırsın canım, unut onu :)

    İçeriz tabi bir gün kahve. Elbet bigün İstanbul'a geleceğim :) Aslında sen İzmir'e gel, Sima da olur hep beraber buluşuruz.

    YanıtlaSil
  3. günaydin handan:=))

    e, kolay gelsin diyeyim o zaman..sayfana tarkandan sonra girmemistim (hiii ne ayip) cok hos seyler okudum gene...görüsürüz:=)

    sima

    YanıtlaSil
  4. Ben de şimdi sana günaydın diyordum Sima, karşılıklı olmuş :)

    Ne ayıp valla, bi daha günlük yoklama yapacağım.

    Gidip günlük işlerime başlayayım ben, ev temizlendikçe içim açılıyor, dökmediğim köşe kalmadı, içimi açıcam derken kaybolacağım buralarda, arada gelip haber alın benden :)

    YanıtlaSil