99 (O kendini bilir)

Eylül 30, 2005

Gece 9-10 Şiirleri

Çömeldim bakıyorum toprağa
otlara bakıyorum
böceklere bakıyorum
mavi mavi çiçek açmış dallara bakıyorum
Sen bahar toprağı gibisin sevgilim
sana bakıyorum

Sırtüstü uzandım görüyorum gökyüzünü
ağacın dallarını görüyorum
uçan leylekleri görüyorum
Sen bahar mevsiminde gökyüzü gibisin sevgilim
seni görüyorum

Gece kırda ateş yaktım, ateşe dokunuyorum
suya dokunuyorum
kumaşa dokunuyorum
gümüşe dokunuyorum
Sen yıldızların altında yakılan ateş gibisin sevgilim,
sana dokunuyorum

İnsanların içindeyim seviyorum insanları
Hareketi seviyorum
Düşünceyi seviyorum
kavgamı seviyorum
Sen kavgamın içinde bir insansın sevgilim
seni seviyorum..

Nazım Hikmet Ran

(Hahaha, sana da başka bişi çıksa şaşardım zaten.)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Geldiim geldim.. Yoook böyle bir şey.. Ya sen bu şiiri benim için seçtin ya da fal tuttu. Tam benim şiir olmuş bu.. Alayım bunu siteme..

    YanıtlaSil
  2. Al bakalım sitene. Ben de görünce aynı şeyi düşündüm, çok iyi fal bakarım :)(Gelecek defa paralı yapacağım da şimdi ayağınız alışsın diye promosyon yapıyorum)(Gerçi bunda benim kitaba bakıp yazmak dışında bi etkim yok ya olsun:)

    YanıtlaSil