Çikolata

Eylül 21, 2005


Son zamanlarda seyrettiğim en keyifli filmlerden biri.


"Onun ilahiliğinden sözetmek istemiyorum
Onun merhametinden sözetmek istiyorum.
Yani onun aramızda nasıl yaşadığı
Şevkati, hoşgörüsü
Bakın ne düşünüyorum
Bence neler yapmadığımızı hesaplayarak yaşamaya devam edemeyiz.
Kendimizden esirgediğimiz şeyleri, karşı koyduğumuz ve dışarda tuttuğumuz şeyleri ölçerek.
Bana kalırsa iyiliği; kucakladığımız, yarattığımız ve yaşadığımız şeylerle ölçmeliyiz."

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Bana kalırsa iyiliği; kucakladığımız, yarattığımız ve yaşadığımız şeylerle ölçmeliyiz

    Evet tanımlama gerçekten mükemmel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. çukulatayıda çok severim hani :))olsaya yesek . yoksa yemesekmi selülit mi yapar ?.. yok yok yesek yaa bişey olmaz

    YanıtlaSil
  3. Evet Nilüfer, gerçekten çok güzel bir tanım.

    Hiçbirşey olmaz Nymphia, yiyelim bence de :)

    YanıtlaSil