25

Eylül 27, 2005

"Dünyanın ilerlemesi, gerçek sayılan şeylere boyun eğmemeye çalışarak, kendi içgüdülerinin üstüne gitmekte direnebilen kişilere dayalıdır."

Bernard Shaw

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Teşekkürler Handan:))

    YanıtlaSil
  2. Fala inanmaya başlayacağım galiba, çok uygun bir söz çıktı bence.

    YanıtlaSil
  3. bernard yanlış demiş...bilip bilmeden konuşuyo bu adam zaten...halt emiş..değil bi kere öyle...nasıl bişey olduğunu ben biliyorum..ama doğrusunu söylemeyeceğim handan...canım istemiyor...ben göbek atmaya gelmiştim...kız.. sana kahvaltı kahvaltı dedim...sofra kurdun bloguna...şimdi göbek atcam diyorum...isteğimde bitmiyo...sen şablona yapıştır bir ara bi mezdeke darbuka solo...gelip bakcam ben....sadece bakmam..oynarımda..
    ay..bi kurtulamadın benden handan...napcan kız sen?

    YanıtlaSil