Umut

Eylül 22, 2005


Umut,
içimde yeşeren ağaç,
her adımda yaprakları kopartılan,
her nefeste yeniden canlandırdığım.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Fotoğraf çok güzelmiş..
    Beni aldı başka bir yere götürdü sanki...

    YanıtlaSil
  2. Kurşunlu şelalesi, tatil fotoğraflarına devam :)

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim hep " Abla bir hafta tatile gidiyorsun bir yıllık anlatacak şeyi nereden buluyorsun" der.Dijital makinalar da sağolsun, kendimden geçiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ama burası gerçekten çok güzelmiş...Kendinden geçebilir insan, normal yani:))

    YanıtlaSil
  5. Renkleri etkiledi beni. Güzel bi fotoğraf. Eminim yaşaması daha keyif verici olmuştur.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok güzeldi. Görmeyenler gidip görmeli muhakkak. Ağaçların arasında ışığın suyla oyunları. Huzur duyuyor insan.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Renkli Leke, tabi ki benim de canımı sıkan şeyler oluyor. Fakat yaşım ilerledikçe kaderci mi oldum nedir, hayatta herşeyin bizim için olduğuna , herşeyde bir hayır olduğuna daha çok inanmaya başladım. Küçük mutluluklar önemli olan. Ben de keyfini çıkartmaya çalışıyorum küçük mutlulukların.

    YanıtlaSil
  8. ...hayata getirilen kısa ama güçlü bir tanım... saygıyla...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Sevgili Necati Albayrak.

    YanıtlaSil