Boş Sorular

Eylül 26, 2005

Mağazada fatura kesen kasiyer:
-İsim nasıl?
-İyii, ellerinizden öper.

Ütü masasıyla kan ter içinde boğuşurken yanıma gelen şahıs:
-Ne yapıyorsun?
-Papatya topluyorum.


Yemekte karnıyarık olduğunu gören Can:
-Patlıcanımız var mıydı?
-Yoktu, bu hayal bir patlıcan.


Doğumdan bir ay sonra rastladığım aile büyüğü:
-Sen kilo mu aldın?
-Yok, ben bu çocuğu yumurtlayarak hayata getirdim.

Paramı beğenmeyen taksi şöförü:
-Bozuk yok mu?
-Var da ben gıccıklık olsun diye vermiyorum.

Sabah ekmek aldığım bakkal :
-Bozuk yok mu?
-Vaar, tamirci olduğunuzu bilmiyordum, bilsem getirirdim yanımda.

Yolda elimde ekmekle gören arkadaş:
-Ekmek mi aldın?
-Hayır, sıkılmış evde de gezdirmeye çıktım...

Hediye verdiğim birisi:
-Aaa, benim için mi aldın?
-Yok aslında kendime almıştım ama sana rastlayınca vereyim dedim.

Hediye verdiğim başka birisi:
-Ne gerek vardı?
- Hiiç,gerek yoktu tabi, benim doğum günüm gelince sen de bana alırsın diye şeyettiydim.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. bi de şey var, başka bi şehirden gelmişsindir, ordakiler günlerdir seni bekliyorlardır ve ilk gördüklerinde:
    - aa! geldin mi? diye sorarlar...
    - yok, bu gördüğün ben değilim.. önce bedenimi yolladım ruhum sonra gelecek

    YanıtlaSil
  2. Bak onu unutmuşum, haklısın.

    YanıtlaSil
  3. - nasılsın?

    bu da amaçsız bi soru deil mi? hasta odalarını dolaşan doktor soruyorsa ayrı tabii.

    YanıtlaSil
  4. Abla. Aa yazı mı yazdın?

    YanıtlaSil
  5. Hımmm, Ufuk, aslında ben "nasılsın"ı ciddi ciddi sorarım, demek sen öylesine soruyordun, öğrenmiş olduk :)

    Ama bak aklıma getirdin doktorların "neyin var" demesi de sinirimi bozar benim
    -Bilseydim buraya gelmezdim di mi?

    Kürşad... :):)

    -Yok canım, harfleri yanyana dizerek baktım nasıl duruyorlar diye :)

    YanıtlaSil
  6. Bir boş soru da benden;

    -Saat kaç?
    -21:56

    -**"Gerçekten mi????**

    YanıtlaSil
  7. Evet Ece, paranoyak bi toplum olarak inanmayız hiçbirşeye kolay kolay..

    Yazımasası , ben bunu nasıl unuttum inanamıyorum. Sağol :)

    Bak bir de tam keyifle okumaya dalmışken gelen konuşma meraklısı arkadaş var:

    -Kitap mı okuyorsun?
    -Hayır havalansın diye sayfalarını karıştırıyorum.

    YanıtlaSil
  8. - geldin mi?
    sorusu harbiden sinir bozucu
    cevabı genellikle
    - hayır yoldayım
    oluyor

    YanıtlaSil
  9. Evet Joe, bir de
    -Sen mi geldin
    versiyonu var onun.

    YanıtlaSil